Fargefeil på pv60e? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Intermediate Muffinman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av xdim
    Uansett så skal jeg ha den fw oppdateringa når den kommer.
    Fortell, fortell! Må vel inn til service for å få gjort dette?

Intermediate xdim sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Muffinman
    Fortell, fortell! Må vel inn til service for å få gjort dette?
    Man kan ikke gjøre dette selv så vidt jeg veit. Men den er ikke offisiell enda, bare noen få som har fått den. Får se hvordan det blir når det er offisiell. Men spørs om bare de som har veldig problemer med fargefeilene som får oppdateringen. Jeg kommer uansett til å si jeg har kjempe problemer selv om jeg ikke har det får å få oppdateringa.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xdim
    Man kan ikke gjøre dette selv så vidt jeg veit. Men den er ikke offisiell enda, bare noen få som har fått den. Får se hvordan det blir når det er offisiell. Men spørs om bare de som har veldig problemer med fargefeilene som får oppdateringen. Jeg kommer uansett til å si jeg har kjempe problemer selv om jeg ikke har det får å få oppdateringa.
    De bytter et kort i tv'n (D-Board) som inneholder ny firmware å noe annet leamikk

Hittil er det visst bare 1 sak (som er kjent) i tyskland som har fått nytt D-board og han sier at lilla "ormene" ble forbedret med 90%

edit: han i tyskland fikk fikset det hjemme, tok ca 10min

Newcomer nutts sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ett tilfelle i Norge fikk kunden returnere sin TV og tok ut ny TV i butikken.
    Det var en av brukerene her på forumet.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SeW
    De bytter et kort i tv'n (D-Board) som inneholder ny firmware å noe annet leamikk

Hittil er det visst bare 1 sak (som er kjent) i tyskland som har fått nytt D-board og han sier at lilla "ormene" ble forbedret med 90%

edit: han i tyskland fikk fikset det hjemme, tok ca 10min
    Den første som fikk den fix'et var en i Japan(som også hevdet det forbedret 90%)

Er flere som har fått gjort dette og maaaange som venter på å få det gjort i disse dager.

Ringte Pansonic Norge idag og de var vel kjent med denne feilen. Dette skulle jeg selvsagt få fikset. Hørtes også ut som han kjente til fix'en som nå hadde kommet. Jeg kunne bare kontakte Service Experten i Oslo så skulle jeg få ordnet det.
    Ringte så Service Experten og der var holdningen ikke så veldig bra. Fortalte om problemet og fix'en som nå hadde kommet. Dette virket totalt uinteressant for dem. De tilbød å kunne ta imot TV'en og ha den noen dager for å feilsøke på den. Jeg fortalte at dette liksom var gjort allerede siden det er en felles feil som har rammet tusenvis i Europa(og USA,Australia,Japan) og at Panasonic Japan endelig har kommet med en fix hvor de bytter D-board.
    Men det spilte ingen rolle, de skulle feilsøke på den. Frykter da at det blir slik som det har vært i andre land hvor de har feilsøkt på drøssevis av disse, men ikke funnet feil. Inntil nå hvor problemet er løst til akseptabel grad.
    Prøvde å foreslå Pananet,stedet Pansonic informerer om feil/fix o.s.v som bare er tilgjengelige for autoriserte verksted o.s.v(har jeg lest iallefall),men ble avbrutt av dama før jeg rakk å fullføre.
    Kommer defor til å vente noen dager til de forhåpentligvis har blitt mer oppdatert om dette.
    Slik som jeg mener det foregår i andre land(England iallefall) så har de fått disse D-board tilsendt og verkstedene bare skal bytte kortet.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jac12
    Den første som fikk den fix'et var en i Japan(som også hevdet det forbedret 90%)

Er flere som har fått gjort dette og maaaange som venter på å få det gjort i disse dager.

Ringte Pansonic Norge idag og de var vel kjent med denne feilen. Dette skulle jeg selvsagt få fikset. Hørtes også ut som han kjente til fix'en som nå hadde kommet. Jeg kunne bare kontakte Service Experten i Oslo så skulle jeg få ordnet det.
    Ringte så Service Experten og der var holdningen ikke så veldig bra. Fortalte om problemet og fix'en som nå hadde kommet. Dette virket totalt uinteressant for dem. De tilbød å kunne ta imot TV'en og ha den noen dager for å feilsøke på den. Jeg fortalte at dette liksom var gjort allerede siden det er en felles feil som har rammet tusenvis i Europa(og USA,Australia,Japan) og at Panasonic Japan endelig har kommet med en fix hvor de bytter D-board.
    Men det spilte ingen rolle, de skulle feilsøke på den. Frykter da at det blir slik som det har vært i andre land hvor de har feilsøkt på drøssevis av disse, men ikke funnet feil. Inntil nå hvor problemet er løst til akseptabel grad.
    Prøvde å foreslå Pananet,stedet Pansonic informerer om feil/fix o.s.v som bare er tilgjengelige for autoriserte verksted o.s.v(har jeg lest iallefall),men ble avbrutt av dama før jeg rakk å fullføre.
    Kommer defor til å vente noen dager til de forhåpentligvis har blitt mer oppdatert om dette.
    Slik som jeg mener det foregår i andre land(England iallefall) så har de fått disse D-board tilsendt og verkstedene bare skal bytte kortet.
    Han i Japan fikk ny tv med det nye D-boardet innstallert

Jeg ringte strax idag for å høre hvordan det lå an der angående denne fiksen, men fikk bare snakke med en lite teknisk dame som ikke kunne fortelle meg om de visste om denne fiksen eller hadde gjort denne jobben før.

Tror nesten jeg må stikke innom der for å få snakke med en tekniker istedet

Intermediate xdim sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jac12

Urk! Skal de han den lenge for å feilsøke på den. Da skal jeg vedde på at de ikke finner "nok" feil til at den skal fikses. Ringer panasonic i morra jeg. Har jo en case om fargefeilen siden august i fjord. Dem skulle ringe tilbake når de visste mer, men har enda ikke hørt noe! Bra service

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen her som har fått byttet d-board enda ? eller fått noen positive tilbakemeldinger ved hendvendelse til panasonic eller service verksted?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Samojed