Hitachi 42PD6600 erfaringer?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hitachi 42PD6600 erfaringer?

Hei, håper dette er korrekt sted å spørre om dette.

Har noen erfaringer med denne TV'en? Jeg har et stående tilbud om å kjøpe denne til 12.500,- og lurer vel egentlig på om det er verdt det.

Har hatt en Viewpia 37''-LCD tv som jeg ikke var fornøyd med tv kvaliteten på (har digital dekoder) og er redd for å brenne meg igjen.

Har forsåvidt 14 dagers angrerett hvis jeg ikke skulle være fornøyd, men vil allikevel forhøre meg litt før jeg setter hjulene i gang.

Hvordan er denne tv'en når det gjelder TV/DVD/Konsoll/PC? Hvordan er det å se sport (sleit med "ghosting" på LCD tv'en under fotball og skigåing )
    Eventuelt andre merknader?

På forhånd takk for hjelpen!

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke verdt pengene. Gammel teknologi. Hadde denne TVen blitt laget i dag hadde den fått slakt. Den var bra for 1,5år siden. Desverre må du fremdeles betale nå for at det var dyrt å lage den da. Kjøp nyere. Kjøp en årsmodell. Eventuelt en av de beste fra i fjor høst!

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ikke!!!

Ikke kjøp denne, har den selv men er ikke fornøyd, var det i begynnelsen men etter og sett mange andre plasma skjermer skjønner jeg det var et bomskudd. Kjøp Pioneer. 42pd6600 er bra på tv sendinger men sliter med film spesielt i mørke scener. Når det gjelder spill har jeg bare prøvd ps2 og det ser absolutt ikke bra ut.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tilbakemeldinger, hoppet over "tilbudet" denne gangen pga av dette.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •