Kommentarer til tre 37" LCD TV'er

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kommentarer til tre 37" LCD TV'er

Hei

Er på utkikk etter ny TV, den skal brukes mest til film og TV titting, Tv signalene jeg har er kabel.

Først hadde jeg planlagt å bruke litt mer på TV men siden det har dukket opp endel saker, holder ikke budsjettet lenger.

Derfor lurte jeg på om folk hadde noen kommentarer til disse tre LCD Tv'ene både postive og negative sider:
    Samsung 37" LE37S71 12.995kr

Atec 37" AV370D 9.995kr

Toshiba 37" 37WL56P 12.995kr

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Har bare god kunnskap til toshiba 37WL58 som er ett hakk nyere enn 37Wl56 og har gode erfaringer med denne. Koster litt mer (ca 1-2k) enn 56 men er verdt det i mine øyne.

58 modellen har bedre bildebehandling og bildekvalitet og flere tilkoblingsmuligheter med bla 2 HDMI som er en STOR fordel.
    56 modellen kom for ca 2 år siden og er gammel! 58 modellen er ca 1 år. Nå er det 66 som gjelder for toshiba.

Skjermer ala Atec finnes under flere navn og er greie skjermer til prisen men mangler en god del på bildebehandling/kvalitet kontra litt nyere skjermer.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei der! Når kom disse 37tommerne? Trudde ikke samsung hadde noen på 37????? disse er ikke nevnt på samsung.no sine sider! (?)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •