crt tv vs lcd...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

crt tv vs lcd...

Nå har jeg hatt hjemme et par lcd tv på prøve og må bare si, jeg er ikke fornøyd.Knallbilde fra dvd, muligens noe i skarpeste laget, men faller igjennom på kabeltv signal. Jeg er på vanlig analogt kabel nett. Vurderer å kjøpe en crt tv igjen. Har vært og kikka litt rundt i dag og utvalget er noe begrenset.Men det ser ut som om valget står mellom philips 32pw 8651/12 til 4995 kr og grundig rome mfw 82-7622 til 6995 kr. Synes begge to hadde et bra bilde både fra kabel og fra dvd. noe penere design på grundigen ,men samtidig 2000 kr dyrere. Er det noen som har synspunkter/ erfaring med disse 2 tv?? Eller har andre anbefalinger ang. tv.....crt vs lcd ? budsjettet er maks 10k. Takknemlig for innspill her...

Intermediate Britax sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er helt enig i at CRT har overlegen bildekvalitet, men blir ut ufattelig stor når bildet kommer over 32", så lcd har jo store fordeler derfra.
    Er selv fornøyd med 29" i stua og crt projektor i kinoen
    Men regner med samboer skal ha et alvorsord når tven skal byttes ut, hun (som alle andre damer) liker flat tv... :|

LCD får man jo med høyere oppløsning, som jo blir et enormt stort pluss med store bildeflater.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det kommer snart en Sony FX66E 32-tommer på AVtorget... Dyr blir'n ikke heller

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •