Hjelp!!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Hjelp!!!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp!!!

Heisan.
    Er ny på dette forumet og trenger eksperthjelp til kjøp av Plasma.... Noen som kan hjelpe?
    Har lest en del her inne i det siste, og har fått forståelse av at det sitter mye folk med god kompetanse på nettopp dette feltet.
    Har sett på 4 forskjellige modeller (merker), men klarer ikke å bestemme meg for hvilken skjerm jeg skal kjøpe.

1. LG RZ-42PX3RVA 11.990,-
    2. LG 42PM1MA 11.995,-
    3. Panasonic TH42PA40E 12.995,-
    4. Philips 42PF5331 13.790,-

Vet ikke helt om jeg trenger HD-ready skjerm - har sikkert kommet bedre og billigere skjermer innen dette blir standarden uansett...
    Kommer til å bruke skjermen til TV (Canal Digital parabol) og DVD avspilling (LCD er derfor uinteressant).
    Har fått forståelse av at det kan bli bedre bilder på en skjerm med lav oppløsning pr. idag (852 X 480) enn med en HD-klar (1024 x 768), pga skalering osv. Stemmer dette??

Noen som kan hjelpe meg med hvilken av disse 4 jeg bør kjøpe (eller hvilke jeg bør holde meg laaaangt unna)!!!

På forhånd takk for hjelpen!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som har noen tips her?? Trenger virkelig hjelp!!!!!

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    615
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville lagt på noen tusenlapper og gått for HD-ready. Det kommer HD-DVD allerede nå til høsten, og prisene kommer sikkert til å bli helt "akseptable" innen et år. Da vil du kanskje angre når du sitter med en relativt ny "ikke-HD-ready" TV.

Oppskalering kan dessuten være bra, men ikke i alle tilfeller. Det er nå min mening.
    Er på utkikk etter TV selv, men har ingen kommentarer til de TV'ene du nevner, da jeg ser etter HD-ready plasma. Men har ihvertfall fått med meg at Panasonic sine modell er meget bra (42PA60).

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet det er litt gammel post,men hva som ikkr gjør PHILIPS 42PF5331 hd ready?
    På hjemmekino.no skriver de jo Philips 42PF5331 er en 42" HD-ready Plasma-TV. http://www.hjemmekino.no/database/tv...?katalognr=297
    Tenker litt på og kjøpe denne,men finner svært lite tilbakemeldinger om den.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •