Fotball-tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Fotball-tv

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fotball-tv

Der ser det endelig ut til at Best-hifi sender tilbake forskuddsbetalingen min etter at de ikke har klart å levere tv'en på to måneder. Jeg hadde bestilt LG42PC1RR, men nå begynner jeg å lure på om det er andre tv'er som er bedre til mitt bruk. Det vil i praksis si fotball, pluss tvsendte filmer,en skjelden gang filmer fra DVD. Skal ha Canal+ kabel med digital dekoder. Så hvilken tv er best til fotball? Har sikkert vært nevnt i en annen tråd, men jeg detter fort ut når begrepene pixel-mapping og interlacing nevnes.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fotball igjen!

Ok OK, en om gangen da. Seriøst, er det ingen som har en formening om hvilken tv som er best på fotball. Signalkilde :kabel fra Canal+ med digital tuner. Vil tro at en fotballsending med mye bevegelse og panorering setter høye krav til tv. Har prøvd å søke, men bare funnet klaging på dårlige signaler fra Tyskland-vm.

Newcomer J O sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg aner ikke hvilken TV som er best, og har heller ikke digital tuner.
    Men jeg har ikke stort å klage på når det gjelder fotballsendinger på min Panasonic PV62 (60) , ikke filmer heller for den saks skyld
    Både på TV2, Zebra (Norsk tippeliga) og TV3 (CL) går alle fotballkamper sin gang uten plett og lyte sett i forhold til min gamle Sony CRT. Jeg har kabel-TV .
    Vær dog litt oppmerksom når det gjelder avstand til TV. Jeg sitter 4 meter fra og KANSKJE burde jeg hatt en 37", da jeg av og til føler at jeg ikke får med hele bildet.... Men det kan jo være synet mitt som er for snevert

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja dette lurer jeg på å...
    Lurer på å gå til innkjøp av en av Pioneers skjermer i løpet av høsten.. enten 506 eller 507 eller kanskje 42", ikke helt bestemt, men har mest lyst på 50"....
    Men hvis mange her mener d er for stort å se fotball på så blir jeg litt i tvil..
    Sitter ca 3-5 til 4 meter fra veggen der den skal henge....

Håper det kommer mange synspunkter på dette, så jeg å trådstarter får mest mulig hjelp

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •