Samsung problem??!!??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung problem??!!??

Har tengt å kjøpe meg en tv som jeg har tengt å bruke mest til å spille x360 på og litt film... Har sett meg ut samsung le32r72b / r75 Men har sett at le37r72b bare koster et par tusen mer..men problemet mitt er at ifølge samsung`s hjemmesider så har ikke de noen lcd tver i 37" men mange steder så selger de den 37" tven på internett... Kan noen hjelpe meg???Er det smart å kjøpe 37"???

Iver...,,..

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg har bestilt LE37R72B no, frå MPX (einaste eg fant som hadde bekrefta leveringsdato omtrent).
    Eg også lurte på dette, spørte MPX berre for sjå ka dei sa. Og dei mente at den ikkje har komt på samsung sine norske heimesider enda....

Noken so veit noko meir om dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har surfet litt på nettet og har sett på samsungs hjemmesider både : dk , se og com men det finnes ingen lcd tver i denne formaten 37".... Er det noen som kan hjelpe???

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg har no bekreftet sendedato på min LE37R72B imorgon...so det blir spennande..

Eg finner heller ingenting om 37" på heimesidene til samsung, men eg lasta ned bruksanvisning til LE40R72...og den innehaldt datablad for både 32", 37" og 40"....so den finst tydlivis i samsung-systemet

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fant ut hvorfor ikke tven er skrivd opp på samsungs hjemmesider... Det er fordi samsung har bestemt seg for å ikke selge tven i 37" i andre steder untatt i tyskland...De internett sidene som selger den i 37" har impotert den fra tyskland,,, men hvis du kjøper den der får du kunn 1 års garanti...vanlig er 2 år..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •