Gulsott på Samsung 32 M61 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er ikke sikkert den blir i orden i første omgang.
    Har en nabo som ahdde samme feilen, der skiftet de først en ledning, andre gang skiftet de hoved kortet. Nå er fargene i orden, men bilde blir lyst og mørkt i hytt og vær og tv en er nå inne for tredje gang.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tv'n ok etter service

Hei
    Jeg fikk igjen tv i dag etter å hatt den på service. Gulsotten er forsvunnet og alt annet er i orden. Det ble skiftet hovedkort og oppgradering av software.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virker nesten som dette er en serie feil. Samsung er sikkert klar over disse feilene og tipper de blir utbedret ved nyere partier da de tydeligvis har hovedkort som fungerer bedre allerede. Hva om dere drar opp serienr på de tv'ene dere har hatt problemer med så kan man se om det er noen likheter og da kan andre som skal kjøpe samme tv være litt var på dette når de skal hente den.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var det konstant gult, uansett kanaler og program eller merket du det på noen spesielle program og kanaler? Jeg opplever noe av det samme, men nyhetene på Tv2 og NRK er krystallklare...mens feks eldre program som Alle elsker Raymond, friends osv blir de gule i ansiktet.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei
    Det var litt snodig...jeg hadde størst problemer med nyheter på Tv2, Nrk, Stv1 ogStv2 ....værst av dem alle var ''Holmgang''.
    Ja stort sett alle program som var tatt opp innendørs, men ikke alle. Fikk inntrykket av at det var lyssettingen i studioet som fremprovoserte feilen. Men som deg hadde jeg problemer med ''Friends'' og andre programmer også. Men på feks MTV merket jeg aldri noe til problemene, uten at jeg er noen stortitter på akkurat det, så det kan ha vært tilfeldig.

Min Tvs problemer bestod i store og små gule flekker/områder på hud, særlig ansikt, noen ganger var det mye rar rødfarge ute å gikk også. :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fem uker siden service - og ingeting skjer!

Det har gått fem uker siden min gulsot-smittede M61 fikk besøk av serviceteknikker fra Strax i Oslo(Samsungs servicepartner). Konstaterte veldig raskt at software-oppgradering ikke ville hjelpe. Det har gått fem uker, og jeg har ikke hørt en lyd!!! Strax har nå søkt om å få kreditt hos Samsung, slik at jeg får pengene tilbake eller en ny TV. Helt uholdbart produkt, slik det ble solgt ved lanseringstart i Norge. Mulig bedre modeller er kommet på markedet nå i det siste....

Jakob

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gikk ca. 3uker fra jeg leverte inn min til jeg fikk den tilbake, det var Strax i Haugesund som reparerte den.

Intermediate Shercko sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mon tru om man kan risikere å få dette problemet hvis man kjøper TV'et nå? Håper ikke det, jeg har planer om å bestille meg et slikt et om en uke eller så..

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En liten oppsummering av mine opplevelser med gulsot: :-)

Etter at jeg fikk igjen tv for 5-6uker siden har alt fungert veldig bra, og jeg er veldig fornøyd med tv'n ,og angrer ikke ett sekund at jeg kjøpte den. Min Tv ble reparert hos Infocare på Kongsvinger, og dem hadde klart for seg hva som var feil på tv'n før jeg sendte den, og jeg fikk den tilbake etter 14dager (frakt inkludert )
    Har også i mellomtiden fått digitalTv, og det hele er knallbra, og jeg er storfornøyd :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Gulsot er borte :-)

Jeg dro til Infocare på Kongsvinger (bor i Oslo) og leverte Tven der. Det tok nøyaktig 36 minutter, så var tven så god som ny. Oppdatering av firmware fikset problemet, og nå er jeg strålende fornøyd med Tv'n. Dette er en garanti sak, så man bør absolutt gjøre dette før det har gått 2 år.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •