Ny teknologi i sikte?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny teknologi i sikte?

Hei

Jeg har planer om å skaffe meg en HD-TV i nærmeste framtid, grunnet at jeg skal gå til innkjøp av en PS3.

Jeg skal sannsynligvis kjøpe meg en 37'' LCD, men det er i denne sammenheng jeg har lyst å spørre dere her på forumet om dere vet om det er noe helt "nytt" og revolusjonerende som vil komme på nye TVer de kommende månende. PS3 vil uansett ikke bli utgitt før i November, så hvis det er noe "MÅHA" funksjoner / porter / TV-teknologier etc. som vil dukke opp på Tvene om ikke så lenge, så venter jeg heller på det.

Takker for gode svar. Dere har nok mer peiling enn meg, og det er derfor jeg spørr dere

Moderator e-h sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, kommer vel kanskje laser om et år/halvannet om det går som produsentene håper. Hvem vet ;-)

Ville ikke ventet, men ikke kjøpt noe toppmodell/dyre greier heller.

Newcomer Anders_O sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Folk som alltid venter på noe nytt, får aldri kjøpt. Det er jo alltid noe nytt "rundt hjørnet", men det er ingenting per idag som er et must på TV. Så lenge du får deg en skjerm du liker bildet på, og som har en eller flere HDMI innganger, så bør du være temmelig trygg. Det kommer jo ting som OLED skjermer, skjermer med innebygd mediasenter, innebygde HD satelitt-tunere osv. Men ser ingen grunn til å vente på dette.

Om du, som du selv nevnte, ikke har kjempe-innsikt i dette, er det ikke noe poeng å gjøre dette vanskeligere enn det er. Finn en butikk i ditt nærområde som har et bra omdømme, og stol på dine egne øyne og det selgeren sier (med en liten klype salt selvfølgelig).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •