Lg 42pc3rv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11

Tråd: Lg 42pc3rv

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lg 42pc3rv

Hadde egentlig tenkt til å kjøpe en annen LG-skjerm. Nærmere bestemt 42PM1MA, men fordi det er så å si umulig å få tak i bordstativ som jeg er avhengig av og har ventet mange uker på dette, så har jeg begynt å se meg om etter andre alternativer.

Kom over PC3RV som Elkjøp selger til like under 14 000 kroner. Har funnet veldig lite informasjon om denne skjermen i diverse forum osv. Det bekymrer meg litt. Synes det klart mest interessante er å lese folks erfaringer om skjermer før jeg kjøper selv. Denne er det vanskelig å finne noe på. Er det noen som kan si noe om skjermen?

Oppløsning på 852 x 480 høres heller ikke helt bra ut, ergo er den ikke HD-klar slik som PM1MA. En fordel med PC3RV er vel at den er mindre sårbar for refleksjoner, noe som er ganske viktig for meg da TVen skal stå i et rom med en del vinduer. TVen vil bli stående med bakdelen mot vindu. Merker LITT problemer nå med CRT, så det hadde opplagt vært en bonus om PC3RV er markant bedre enn PM1MA på dette. Men viktigst er selve bildekvaliteten + sortnivå.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er en av de beste lavoppløste 42" som er på markedet per i dag. Har sett denne på HD signal og vanlig parabol. Bildene var meget gode. I forhold til 42PC3R som er den høyoppløste varianten så vil du bortsett fra oppløsningen i hovedsak legge merke til at det er litt kjipere meny, en HDMI mindre og en litt dårligere POP funksjon på den.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile kjøp 42pc3r

Høyoppløst versjon. Knall-TV. De har fjernet frontglasset som minsker refleksjoner, og tv'en fremstår mye skarpere og bedre enn f.eks forgjengeren PX4. Har også et langt bedre sortnivå. Har sett den nede på 18995.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den ligger faktisk på 17995,- hos enkelte elkjøp butikker.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slogum
    Høyoppløst versjon. Knall-TV. De har fjernet frontglasset som minsker refleksjoner, og tv'en fremstår mye skarpere og bedre enn f.eks forgjengeren PX4. Har også et langt bedre sortnivå. Har sett den nede på 18995.
    Dessverre litt for dyrt. Vil ikke gå over 15 000 hvertfall, helst litt under det også.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da blir ihvertfall utvalget veldig dårlig om HD støtte skal være med. Men det fins jo en del "kompatible" modeller som fremdeles er bra. PC3RV f.eks.

Newcomer alibaba sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har kjøpt pc3rv, og er stor fornøyd.
    Hadde en Qpvision før, og man kan ikke sammenligne de i det hele tatt.Knall kjøp til 14k spør du meg

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Da blir ihvertfall utvalget veldig dårlig om HD støtte skal være med. Men det fins jo en del "kompatible" modeller som fremdeles er bra. PC3RV f.eks.
    Tror det blir PM1MA. HD-støtte til en veldig god pris. Ca 12 000.

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HomerJay
    Tror det blir PM1MA. HD-støtte til en veldig god pris. Ca 12 000.
    Om du får tak i den bør du komme godt under 12k. Ville ikke betalt mer enn 10k. Ville gått for 42PC1R som du får fra Sverige/Tyskland for ca 15.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke noen god erfaring med Tyskland-import. Bestilte LGPC1RR hos Best-hifi for 1,5 mnd siden. Etter en mnd fikk jeg beskjed om at de ikke kunne skaffe den. Prøvde da å gjøre om bestillingen til PC1R pluss en opptaker, siden har jeg ikke hørt noe fra dem. Har nå prøvd å avbestille, og ja, jeg har betalt på forskudd.

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stesch
    Har ikke noen god erfaring med Tyskland-import. Bestilte LGPC1RR hos Best-hifi for 1,5 mnd siden. Etter en mnd fikk jeg beskjed om at de ikke kunne skaffe den. Prøvde da å gjøre om bestillingen til PC1R pluss en opptaker, siden har jeg ikke hørt noe fra dem. Har nå prøvd å avbestille, og ja, jeg har betalt på forskudd.
    Kondolerer... www.fyndborsen.se er bra, men DHL som leverer for dem suger rumpe. Men det bør ikke ta mer enn 1-3uker fra Sverige. De har eget oppsett for import til Norge. Og de kan kontaktes på Norsk. Veldig bra kundebehandling...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •