phillips vs lg ??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

phillips vs lg ??

Har nå gått noen runder med kona etter at den gamle crt tv røyk.Jeg kan godt tenke meg ny crt men kona sier nei. det skal være flat tv. Budsjettet er 10,000 og det ser ut som om det står mellom phillips 32pf3320 og lg rz26lx2. De stiller i samme prisklasse, like under 9000. har noen av dere testa noen av disse. den skal brukes til hverdagstv med hotel cæsar og nyhetene og fotballkamper via kabelnett. blir vel noe dvd kikking også, men har projektor og lerret til filmtitting. Hvordan er bildeskarphet /støy osv i forhold til 26 tom og 32 tom. Før var det jo slik at større tv, større sjangse var det å se støy/uskarphet. hva vil være beste kjøpet her?? det er 2 til 3 meter pra tv og til sitteplasser. På forhånd takk....

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    rz26lx2 er en overlegen tv kontra den phillipsen du nevnte. Bare å se de to side om side.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som sagt er det meget stor forskjell på disse. LG'n er bedre enn philips'en på alle områder unntatt størrelsen

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var jeg på elkjøp og kjøpte meg en LG rz26lx2. sammenligna de mot hverandre i butikken og så i grunnen ikke særlig forskjell. men fikk han til å koble opp mot kabelnett, og da var det veldig stor forskjell. Lg er litt mindre enn phillipsen, men sitter ikke så langt unna tv så det betyr ikke så mye. bruker projektor til å se film på. Lg stod til 11990 og philipsen stod til 8750. Fikk pruta lg til 8750 og da kjøpte jeg den. Så får vi håpe jeg blir fornøyd.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •