Kan noen hjelpe meg til å kjøpe en 40" ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 18 av 18
    Intermediate killroy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Kan noen hjelpe meg til å kjøpe en 40" ?

Jeg har en utmerket 32" (4:3) Thomson CRT til TV titting (bruker Optoma H27 til Film).

Men jeg vil ha 16:9 format på TV, så ;

Jeg ser at Panasonic TH-42 PV60 kommer godt ut på tester og dermed er Plasma aktuellt igjen ?

Jeg har sett SONY Bravia (LCD) sin K serie og var veldig imponert.
    ca. 17K inkl. mva

Pioneer lager jo fantastiske 40", men er litt dyre.

Sikter på en til under 20K,

Noen som kan gi meg gode råd (LCD eller Plasma etc.)

:?:

/L

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg var nyleg på jakt etter det samme, og bestemte meg til slutt for ein Sony KDL-40V2000. For meg var det gode omtalar, pen design, og det at eg har likt dei LCD-TVane eg har sett i butikkane hakket betre enn plasmaane, som avgjorde det. Eg veit ikkje akkurat kva det er som gjer det, men for meg ser eit godt LCD-bilete skarpare og finare ut enn plasma. Det kan hende det berre er innbilning.

Uansett, her er omtalane eg fann av KDL-40V2000:
    Dagbladet/Hjemmekino (6/6)
    TrustedReviews (9/10)
    DVD Times ("a BRAVIA LCD that's worth cheering about")

Prisen ligg rett over 20 000.

Kay

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    854
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vurder er også den Sonyen, men at den bare har en Hdmi plager meg. Er ikke det et must med flere innganger nå fremover?
    Ingen PIP heller..

Andre tv her Usb, minnekortleser, nettverk osv.. Sonyen virker "enkel"..

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, det kjem vel an på korleis ein har tenkt å bruke han...for min del vil eg truleg kun ha ein ting med HDMI-utgong: PS3. Datamaskina vil eg prøve å kople til gjennom komponent-video (har eit X1800XT-kort, komponent-overgong følgte med). PiP trur eg heller ikkje eg har bruk for.

Men eg er einig i at tilkoplingsmoglegheitene er litt knappe i høve til ein del andre TV-ar.

Kay

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom du skal koble mer enn en enhet til TV'en så er nok en HDMI tilkobling altfor lite. Å koble en PC til TV'en ved å bruke component høres ihvertfall ikke bra ut. En PC skal definitivt kobles til DVI / HDMI, men her har en rekke Sony LCD TV'er også hatt svakheter i forhold til 1:1 pixelmapping.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, eg lurte på når du kom til å dukke opp...kvifor høyrast ikkje det bra ut å bruke komponent? Eg har ikkje dei store kunnskapane om slike ting, burde eg få meg ein DVI -> VGA og bruke VGA-inngongen i staden?

Skal i allefall rapportere korleis det går når eg får TV-en min.

Kay

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    615
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av T 2
    Dersom du skal koble mer enn en enhet til TV'en så er nok en HDMI tilkobling altfor lite. Å koble en PC til TV'en ved å bruke component høres ihvertfall ikke bra ut. En PC skal definitivt kobles til DVI / HDMI, men her har en rekke Sony LCD TV'er også hatt svakheter i forhold til 1:1 pixelmapping.
    Hvorfor høres ikke dette bra ut?
    Hva med skjermkortene med komponentutgang? Funker ikke dette bra i dine øyne? (vurderer det selv, men har ikke sett det)

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke sett hvordan component fra et skjermkort ser ut på en TV, men den ideelle koblingen fra en PC til TV er DVI / HDMI og jeg ser ingen grunn til å kjøpe en TV som ikke støtter dette.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    No HAR jo V2000 ein HDMI-inngong, då...

Uansett, eg ville ikkje fullstendig avvise idèen om å bruke komponent-kabel, når vi ikkje ein gong har sett korleis det er. Dersom biletet blir bra, kunne eg ikkje brydd meg mindre om kva den "idèelle" koplinga er. Eg håpar på å få TV-en min i løpet av veka, so då får vi sjå korleis det fungerar. Blir det dårleg, får eg prøve noko anna.

Kay

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    i verste tilfelle får man kjøpe seg en hdmi svitsj boks - typisk 2 hdmi inn -> 1 ut. Gjorde et kjapt søk, fant en grei sak til $250 (ca 1700-1800 nok). Evt anskaffe seg en receiver som skalerer ut på hdmi ut fra diverse inn-koblinger.

Intermediate killroy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for info så langt, men jeg skjønner ikke helt hva som er så fantastisk med HDMI, som er 100% identisk med DVI (minus lyd). HDMI krever at Prosjektoren , TV`n etc. IKKE kan benytttes som opptaksmedia (kopibeskyttelse). Driver her er Disney og Sony, som har bestemt dette. HDMI er en digital overføring på lik linje med DVI, mao. 100% like mht. Bilde.

Komponent er en suveren ANALOG overføring som kan benyttes på lange kabel strekk og er i mine øyne likeverdig med DVI på min prosjektor (Optoma H27). Muligens Analog til digital konverter ikke er det helt store i flatskjermer.

Hvordan er sort nivået på LCD kontra Plasma ?
    Når kommer HD TV signaler fra Canal Digital eller Viasat og hvem Tuner er best ?

Mye å sette seg inn i her...

/L

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av killroy
    Takker for info så langt, men jeg skjønner ikke helt hva som er så fantastisk med HDMI, som er 100% identisk med DVI (minus lyd). HDMI krever at Prosjektoren , TV`n etc. IKKE kan benytttes som opptaksmedia (kopibeskyttelse). Driver her er Disney og Sony, som har bestemt dette. HDMI er en digital overføring på lik linje med DVI, mao. 100% like mht. Bilde.
    Problemet er vel at disse Sony TV'ene ofte ikke har DVI input i det hele tatt. Og når du da kun har en HDMI så er det jo litt snaut.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    140
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv en 40" Sony Bravia LCD. Den har en HDMI og en VGA inngang. Kjører HTPC og kjører VGA ut fra denne. VGA = Component. DVI = HDMI - lyd. Min erfaringer at VGA bildet er veldig bra. Den takler 1:1 pixel mapping på VGA porten og bildet er mer eller mindre perfekt. Ingen antydninger til moire eller flytende farger.

Generelt sett er kanskje DVI bedre på PC skermer, da pixlene er midre og oppløsningen større, men på en TV som du sitter litt unna har du ikke sjans til å se forskjell på dette.

My 2 cents

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Mi erfaring med V2000 so langt...

Ok, då har eg fått V2000en min. Han kom i går, på ein palle. Her er vurderinga mi so langt:

TV (sløvt signal frå takantenne):
    Eg hadde ikkje store forventningar til ytelsen på vanlege antennesignal, og sidan eg ikkje ser på fjernsynssendingar stort meir enn ein time i veka, var ikkje dette høgt prioritert. Resultatet er i overkant av kva eg forventa. Ting ser litt annleis ut enn på Trinitron-en, men jamnt over er det ikkje eigentleg verre. Dersom signalet er svakt, kan ting sjå litt rare ut, men generelt veg storleiken på apparatet opp for det. Det er kjekkare å sjå ting på 40" enn 32" . Dersom signalet er brukbart. ser biletet litt betre ut, etter det eg kan dømme (vanskeleg å seie heilt sikkert utan å ha apparata ved sidan av kvarandre).

DVD (PS2 med komponentkabel): No, DETTE var betre . Eg har sett litt av The Incredibles (animasjonsfilm), og litt på Scrubs (TV-serie), og resultatet er svært bra. Flotte fargar og skarpt bilete.

Spel (PS2 med komponentkabel): Fekk ikkje noko bilete med ein gong, men etter å ha forandra ut-formatet i innstillingsmenyen på PS2en fekk eg eit skarpt og fint eit. Eg har ikkje fått prøvd nokon andre spel enn Virtua Tennis (som ikkje akkurat er noko grafikk-monster) enno, men det ser lovande ut. Skal prøve Final Fantasy X og Gran Turismo i løpet av helga.

PC (DVI->VGA-overgong, VGA-kabel): Dette var skikkeleg, skikkeleg bra. Eg har ikkje fått komponentkabelen eg bestilte enno, so eg bestemte meg for å prøve først med VGA. Eg har no funne ut at det er VGA-kabel eg skal bruke. T 2, det er mogleg at du har høgare krav en meg, men eg ser verkeleg ikkje problemet med å bruke VGA. I mine auge er biletet svært, svært bra, og fullstendig stødig. Eg har sett på det frå både frå godstolen 3 meter unna, og med fjeset 10cm frå skjermen, og ser ingen feil. Eg fyrte opp nokre HDTV-demoar eg hadde lasta ned frå nettet, og det såg heilt enormt ut. I allefall for ein som ikkje er vant til HDTV.

Generelt:
    Førsteinntrykket av denne TVen var veldig bra. Fin design, lett å bere og plassere (veg berre 21kg), og det var berre å skru på og bruke han. Biletet var fint med fabrikkinstillingane, men eg klarte å få det endå betre med litt roting i menyane (som forøvrig er enkle å navigere). Særleg gjorde det å sette "Fargespekter" frå "Normal" til "Bred" mykje.

Alt i alt: Eg er svært godt nøgd med kjøpet so langt. No gledar eg meg berre til eg får PS3.

Kay

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med ny TV KayAU!

Jeg går å tenker litt på samme saken som du har skaffet og et par
    spørsmål melder seg for en nybegynner;

Når du kjører bilde fra PC på TV'en, vises da sorte kanter i bildet eller
    fylles skjermen helt ut (gitt at du har oppløsningen riktig selvfølgelig)?

Er det noe støy fra Tv'en?

Håper du kan hjelpe meg litt med dette!

Håkon

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med ny TV KayAU!
    Takk

Når du kjører bilde fra PC på TV'en, vises da sorte kanter i bildet eller
    fylles skjermen helt ut (gitt at du har oppløsningen riktig selvfølgelig)?
    Oppløysinga på panelet er 1366x768, med PCen tilkopla VGA-inngongen får du ei oppløysing på 1360x768. Det vil seie at du får ein svart kant på 3 skjermpunkt på kvar side, noko eg trur dei fleste av oss kan leve med.

Er det noe støy fra Tv'en?
    So og seie ingenting. Dersom du legg øyret inntil, vil du høyre summing i elektronikk, men frå godstolen er det ikkje mogleg å høyre noko som helst.

Kay

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for raskt og godt svar på
    tingene som virkelig betyr noe i livet

Ha en fin kveld!

Håkon

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen problem, og takk det same.

Du får berre seie ifrå om der er noko anna du lurer på.

Kay

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •