Toshiba 37WL66Z

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate JR sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    615
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Toshiba 37WL66Z

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser den på jobben min u utstilling, og den ser jo helt grei ut egentlig. Har hørt denne skal gi veldig gode bilder når den blir matet med hd signaler.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett denne både med SD og HD signal, og må si denne gjør en god jobb også på SD. På HD er den regelrett helt fantastisk! Godt sortnivå har den også

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra tv. Grei nok på vanlige tv signaler men anbefaler en digital tuner. Skjermen har fått noe kritikk for dette i div tester for bilde uten tuner.

Helt superb på HD-bilder og meget god på DVD film via HDMI. Bra med 2 HDMI tilkoblinger+PC inngang. Har kun sett den i butikk lokale, men den virker som den har et litt bedre sort nivå en skjermen min(37WL58) ellers ganske lik.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har den i butikken hvor jeg jobber. Personlig liker jeg jvcs LT37E70BU bedre. Men den koster et par tusen lapper mer. Er enig med lyd og bilde som ga denne jvc modellen toppscore for et par måneder siden. 10 points. Toshiba er også en god skjerm. Men på vanlig tv signaler må den nok se seg slått av jvcen.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har datamaskinen tilkoblet den ene HDMI inngangen med en DVI/HDMI kabel. Når jeg har PC-bildet på skjermen og bytter kanal for så å gå tilbake til PC-bildet virker det som om TV'n ikke greier å finne datamaskinen. Får bare opp et tomt skjermbilde og melding om at den ikke finner noe HDMI-signal. Hvis jeg slår av og på TV får jeg PC-bildet opp igjen. Samme får jeg hvis jeg tar ut og setter inn kabelen igjen. Hvis jeg venter til datamaskinen er i ventemodus, velger HDMI-kanalen og tar den ut av ventemodus får jeg også opp bildet igjen. Har ikke hatt muligheten til å teste dette med noen annen kilde enn datamaskinen. Har heller ikke testet dette med VGA-kabel.

Ellers kan jeg ikke si at jeg er 100% fornøyd, men har bestilt digital dekoder og håper at jeg slik kan få mer valuta for de 20K jeg brukte på skjermen...

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av FlatBoySlim
    Ellers kan jeg ikke si at jeg er 100% fornøyd, men har bestilt digital dekoder og håper at jeg slik kan få mer valuta for de 20K jeg brukte på skjermen...
    Ble det noe bedre med digital tuner?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •