Brukererfaringer med Pioneer PDP-506XDE ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Brukererfaringer med Pioneer PDP-506XDE ?

Jeg har kjøpt meg en Pioneer PDP-506XDE som takler det meste av bildeformater og har det meste av bildeinnganger. Spørmsålet er om denne TV'en skalerer opp dårlige bilde signaler, eller om jeg må kjøpe meg en avansert AVR receiver for å gjøre denne jobben ?

Blir resultatet det samme om en kobler vhs / laserdisk direkte til Pioneerens RGB scarter, eller bør jeg kjøre det gjennom f eks Denon 4306 og konvertere det til hdmi og derfra til Pioneer plasmaen ?

Er det noen som har noen meninger eller erfaringer rundt dette ?

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Nakamichi
    Jeg har kjøpt meg en Pioneer PDP-506XDE som takler det meste av bildeformater og har det meste av bildeinnganger. Spørmsålet er om denne TV'en skalerer opp dårlige bilde signaler, eller om jeg må kjøpe meg en avansert AVR receiver for å gjøre denne jobben ?

Blir resultatet det samme om en kobler vhs / laserdisk direkte til Pioneerens RGB scarter, eller bør jeg kjøre det gjennom f eks Denon 4306 og konvertere det til hdmi og derfra til Pioneer plasmaen ?

Er det noen som har noen meninger eller erfaringer rundt dette ?
    Å kjøre signalet gjennom reciever vil ikke gi deg noe bedre bilde, det vil kun gi deg muligheten til å konvertere signalet til HDMI og bruke receiver som en HDMI-svitsj. På noen receivere kan du også få recieverens menyer med på samme signal. Det er så vidt jeg vet ingen bildebehandlingskretser i 506XDE som utelates dersom du ikke bruker HDMI-inngangen heller, så sett din VHS og Laserdisc rett inn på 506XDE tuneren.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •