Forslag til ny TV omkring 40"?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 18 av 18
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forslag til ny TV omkring 40"?

Hei,

la meg berre først be om orsaking for den veldig lite originale forespørselen...eg har bestemt meg for å kjøpe ny TV i år, men synest det er utruleg vanskeleg å bestemme meg. Eg har besøkt ein del butikkar, og surfa rundt på nettet, men eg er eigentleg like forvirra som når eg starta, om ikkje meir. Ein kollega fortalte meg at der var mange folk som forsto seg på slike ting her på AVforum, so no set eg min lit til at nokon her kan hjelpe meg.

Eg skal altso ha ein ny TV, type flat, på om lag 40"-42" (37" er minimum). Eg har bestemt meg for å bruke mellom 10 og 30 tusen kroner. Då vil eg ha ein TV som kjem i kategorien "heftig", og som vil trekke til seg misunnelege blikk når folk kjem på besøk. Bortsett frå å gjere fattigare menneske misunnelege, reknar eg med at eg i hovudsak kjem til å bruke han til å sjå filmar og spele konsollspel (PS2 no, PS3 til jul). Litt TV-titting med signal frå vanleg takantenne kan det nok òg bli, samt tilkopling av PC, men dette vert ikkje førsteprioritet. Eg har først og fremst sett på LCD-TVar so langt, men eg er veldig åpen for plasma dersom nokon meiner det er best.

Av dei eg har sett på til no, er Samsung sin LE40R72B den eg har komt nærmast å kjøpe. Eg likte designet godt, og på HiFi-Klubben fekk eg sjå han med forskjellige signalkjelder. Med eit godt signal var biletet i mine auge fenomenalt...men eg har ein mistanke om at eg kanskje let meg imponere for lett, sidan eg ikkje har sett mange HDTVar med skikkelege signalkjelder før.

Dersom nokon har nokon råd eller innspel, ville eg ha vore svært takksam.

Kay

Newcomer Kimskey sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

panasonic

Hei,

er i samme beite selv. Startet nettopp en tråd for Panasonic TH-42PHD8UK/EK hvor jeg prøver og få tak i noen som har erfaringer med denne. cnet har skrevet en test på denne.. anbefaler at du tar en titt her den utgaven som er testet her er en industri utgave og koster 23500 hos stretto.no. men den kan også fåes i en "consumer utgave". forskjellen at er at industri utgaven ikke har tv-tuner, høytaler og stativ. Ting jeg ikke trenger så det passer meg ypperlig. men som sagt som er conusmer utgaven med alt dette og koster sikkert da en tusenlapp eller to mer. cnet bruker denne plasma skjermen som sin referanse når de tester andre plasmaer. Tror også dinside.no hadde en test av samme skjermen. de konkluderte med at denne skjermer var den beste på bildekvalitet i sitt prissjiktet.

Lykke til!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp en Dell 37" til 13.000,- og sett de resterende 27.000,- i banken. Det finnes idag ingen flatskjermer som er verdt 30.000,-

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for alle svar. Den Sony-en har eg faktisk sett litt på tidlegare, såg han fekk terningkast 6 i ein test på dagbladet.no. Dei frå Panasonic og Dell får eg sjå på i morgon. Internettet mitt heime har vore litt rart i dag, og eg kjem meg ikkje inn på hverken Stretto eller Dell sine nettsider.

Forresten, T 2, dersom der var ein måte å bruke 13 000 av 30 000, og på eit eller anna vis løyve 27 000, skulle eg svært gjerne ha gjort det.

Kay

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    V2000 frå Sony ser berre betre og betre ut . I tillegg til terningkast 6 i Dagbladet/Hjemmekino sin test, fann eg ein svært positiv omtale her. Der er mykje som tyder på at dette er TVen for meg:
    • Gode omtalar
    • Eg liker utsjånaden (ikkje fullt so pen som Samsung-en, men godt over snittet)
    • Sony er eit godt merke som eg har vore godt nøgd med tidlegare
    • Der er mange som sel denne modellen til om lag samme pris, so eg kan velge og vrake i leverandørar
    • Prisen er grei, om lag midt i prisramma eg hadde satt

Kay

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

V2000

Titter selv på ny tv, fortrinnsvis lcd. Noen minuser er det med de aller fleste. Så langt ser det ut til at Sony sin ny Bravida er et kompromiss som tegner svært bra. En særs grundig anmeldelse er å finne på denne linken (riktignok 32" utgaven): http://dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=61818
    En HDMI inngang er en for lite, ellers synes jeg denne tv'en virker svært bra, også i det virkelige liv.

Ellers har forbruker.no en bra test av tre lcd'er (JVC, SONY og Samsung).

ops:

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du ha den råeste etter min mening, både i forhold til utseende, ytelse og bruksområder, kjøper du Pioneer PDP-436XDE.. Dropp en ekstra bytur så har du akkurat råd!

http://www.hificenter.no/shop_item.cfm?path=64&id=1301

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    @asmileinthemind

Ein veldig bra omtale, den grundigaste eg har sett til no.

@joert

Hehe, råd skal eg nok ha...men eg synest det er litt mykje å bruke på ein TV. Den er sikkert betre en V2000, men er den 11 000 kroner betre?

I dag var eg innom HifiCenterKjeden etter jobb. Der fekk eg sjå ein LG 42PC1RR plasma-TV som verka veldig bra. Den hadde eit godt bilete, samt ein harddisk som gjorde det mogleg å gjere slike ting som å ta opp program, sette sendinga på pause, eller til òg med spole attende. Nokon som har nokon meiningar om kva som er best av denne og Sony-en? Eg ser at plasma-TVen har eit HEILT anna kontrastforhold (10000:1 versus 1300: 1), kva har dette å seie for biletet? For å sette det på spissen, vil 7,7 gongar so høgt kontrastforhold gi 7,7 gongar so bra fargar? :-P

Kay

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Konstrastforhold kan måles på mange kreative måter uten at det har rot i virkeligheten. Ett mer riktig tall på de beste ligger nok nærmere ett sted mellom 3000-5000. Men ettersom hvermansen ser på spesifikasjoner og mener det kan si om tv'en er god eller dårlig. Derfor kommer produsentene med slike fantasitall

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KayAU
    @asmileinthemind

Ein veldig bra omtale, den grundigaste eg har sett til no.

@joert

Hehe, råd skal eg nok ha...men eg synest det er litt mykje å bruke på ein TV. Den er sikkert betre en V2000, men er den 11 000 kroner betre?

Kay

Like greit å kjøpe den beste med en gang.. Kjøpte en plasma til rundt 20 for fire mnd siden og angrer på det idag. Ikke at den er dårlig på noe sett og vis, men jeg savner liksom det lille ekstra som får den til å skille seg ut. "Alle" har jo flatskjerm idag, da må man dra til litt hvis man skal være sjefen!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    @Superprice

Ja, det å trikse med spesifikasjonar er eg godt kjent med frå dataverda.

@joert

Det er heldigvis ikkje so mange i omgangskretsen min som har slik TV enno, so der er nok håp om at ein Bravia eller LG til om lag 20k vil imponere likevel. Men dersom eg skulle verkeleg slå på stortromma, er der visst ein annan Sony LCD på 46", som attpåtil støttar 1080p. Prislappen er dessverre på nesten 50 000...

Kay

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også sett på Sony Bravia. Likte svært godt det jeg såg i butikken vertfall!

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    615
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av T 2
    Kjøp en Dell 37" til 13.000,- og sett de resterende 27.000,- i banken. Det finnes idag ingen flatskjermer som er verdt 30.000,-
    Matte er kjipt

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    @Superprice

@joert

Det er heldigvis ikkje so mange i omgangskretsen min som har slik TV enno, so der er nok håp om at ein Bravia eller LG til om lag 20k vil imponere likevel. Men dersom eg skulle verkeleg slå på stortromma, er der visst ein annan Sony LCD på 46", som attpåtil støttar 1080p. Prislappen er dessverre på nesten 50 000...

Kay
    Hadde gått for en plasma hvis du skal opp på slike størrelser.. Har også en Samsung LCD og den taper på alle områder untatt PC-bruk i forhold plasmaen. Skal du se på film og TV får du mye bedre bilde for pengene dine enn med en LCD. Sett på MANGE LCD-tv'er og mener at de fortsatt sliter med etterslep og for dårlig sortnivå, og det er ting som irriterer veldig når man sitter med ny TV til så mange penger! Jeg hadde heller hatt en plasma til rundt 20 på stua enn en LCD til 30..

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg veit ikkje heilt...eg såg ein Samsung LCD på HiFiKlubben, og likte eigentleg biletet vel so godt som det på plasmaen frå LG. Eg klarer ikkje heilt å sette fingeren på kva det var...eg trur plasmaen hadde rikare fargar, men verka ikkje fullt so "skarpt" som det på LCD-en. Det er mogleg eg vart lurt av signalet, eller at det berre er innbilning frå mi side. Kanskje eg skal ta med meg PS2en til butikken og sjå korleis den tek seg ut.

Eg har nesten bestemt meg for Sony-en...lurte på å legge inn ei bestilling i kveld. Men det er mogleg eg utsett det litt til for å sjå nærmare på LGen.

Ingen som har erfaringar med dei spesifikke apparata eg har nemnt (LG 42PC1RR og Sony BRAVIA KDL-40V2000)?

Kay

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, då har eg bestilt. Eg valgte Sony-en. Av dei eg har sett i butikkane, har eg likt LCD-apparata best, og dette skal visstnok vere eit av dei beste LCD-apparata i denne prisklassa. Harddisk-funksjonaliteten til LG ville nok blitt mest ein gimmick for meg, sidan eg nesten aldri ser på TV lenger, og ikkje har meir enn 4 kanalar.

Takk for alle innspel.

Kay

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg veit ikkje heilt...eg såg ein Samsung LCD på HiFiKlubben, og likte eigentleg biletet vel so godt som det på plasmaen frå LG. Eg klarer ikkje heilt å sette fingeren på kva det var...eg trur plasmaen hadde rikare fargar, men verka ikkje fullt so "skarpt" som det på LCD-en. Det er mogleg eg vart lurt av signalet, eller at det berre er innbilning frå mi side. Kanskje eg skal ta med meg PS2en til butikken og sjå korleis den tek seg ut.

Eg har nesten bestemt meg for Sony-en...lurte på å legge inn ei bestilling i kveld. Men det er mogleg eg utsett det litt til for å sjå nærmare på LGen.

Ingen som har erfaringar med dei spesifikke apparata eg har nemnt (LG 42PC1RR og Sony BRAVIA KDL-40V2000)?

Kay

Ta med deg noen egne filmer og feks. PS2'en ja.. På HiFi-Klubben (i hvert fall her i Trondheim) anbefaler de i hytt og pine! En kompis av meg har en LG han kjøpte for 28 for en stund siden, den er veldig bra, men husker selvfølgelig ikke modellbetegnelsen. Panasonic og Hitachi har også veldig gode plasmaer, og som tidligere nevt Pioneer! En som heter Pioneer PDP-436FDE er ikke så mye dyrere enn den LG'n du har sett på heller. Stikk innom butikken en gang du vet det sendes fotball, da kan du se om LCD-skjermen sliter med for dårlig responstid.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •