Samsung 32m51

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Samsung 32m51

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung 32m51

Hei..

Hvordan er denne TVen i forhold til 32m61 og 32r7x serien? Ser at spesifikasjonene er litt forskjellige, men er det store forskjeller i praksis?
    Tenker da spesielt på sortnivå..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har en LE40R71B, MEN jeg hadde før det en LE32M51B, men jeg sendte den tilbake, grunn det var fordi jeg angret på å ikke allerede da bare valgt M61 som har nyere panel og bedre kontrast, men til slutt så ble valget å oppgradere størrelsen til 40 Tommer i tillegg...

Har ingen ærfaring med M61B, men R7 serien har samme panel bare forsjellige innhold kan man si, R7 serien har fådd litt dårlig kritikk, men jeg syns det er urettferdig å dømme en HDTV for hvordan KabelTV ser ut nå i dag, den sies å være litt uklar eller noe slikt i R7 serien på TV signal, men ellers så er alt annet helt perfekt...
    Kan fortelle at R7 Serien har en god del mere sorthetsnivå enn M51 iallefall, M61 er jeg ikke sikker siden det er samme panel med samme specs, men denne har i tillegg en sorthetsfilter som hjelper til i tillegg...

Til spilling er den en absolutt drømm, det vil si på Xbox 360, gleder meg til å se PS3 på den...
    Til film er den også meget god til å være LCD. annbefaler deg å annskaffe en god Oppskalerende DVD spiller...

Håper dette hjelper...

PS: jeg ville ha oppgradert fra M51B til R71B omså det var fortsatt bare 32 tommer jeg valgte fordi den er MYE bedre...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •