Samsung 40"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Samsung 40"

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Samsung 40"

Hello,

Jeg har nå i de siste ukene lest om og lett etter en 40" skjerm, og har egentlig funnet ut at Samsung er rimelig bra på tekniske spesifikasjoner samt design.

Problemet mitt er at Samsung begynner å få endel 40"ere som gjør at jeg blir veldig usikker på hvilke jeg skal velge.

Er det noen som kan anbefale ut i fra egne erfaringer eller andre gode argumneter på hvilken skjerm jeg skal velge?

Dette er de jeg har klart å finne, mulig det finnes noen andre også eller om det kommer noen nye snart?

LE-40M51B
    LE-40M61B
    LE-40R51B
    LE-40R71B
    LE-40R72B
    LE-40R51BX
    LE-40R75BX
    LE-40R76BX

På forhånd takk for svar!

Lasse

Intermediate r0ver2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    M51 og R51 har sammen panel.
    M61 og R72 har samme panel, men R72 har 12.4 milliarder farger, kontra M61 som har 6.2 milliarder

R71, R72, R75, R76 er samme TVen,men R75 og R76 har mottaker for digital bakkenett, men denne får du ikke brukt uansett.

Du bør satse på M61/R7X, siden disse har et bedre panel enn R51/M51, som gir deg bedre bilde, høyre kontrast og fler antall farger.

Kommer også en ny modell - M71 i midten av august som gir deg enda høyere kontrast enn M61/R7X

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av r0ver2
    Kommer også en ny modell - M71 i midten av august som gir deg enda høyere kontrast enn M61/R7X
    Takk for kjapt svar. Men når du sier kontraster, vil man merke noe av dette når man ser rett på TVen eller når du ser "skrått" på TVen? Sorry for newbee question.

Prisen kommer vel til å ligge ganske høyere enn det r7X modellene koster nå?
    Ser også at M61 selges for 19' hos Hi-FI klubben kontra R72B som koster 22' i skrivende stund, er det verdt å betale 3 høvdinger mer for R72B?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Active scanspeak sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    368
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei..har le 40 r71 selv og er kjempe fornøyd jeg, flott design og bilde..er ikke samme matten som eisa-vinneren m61 men en forbedret m61 matte med et sortfilter av en slag..sats på nyeste utgaven du..ny r modell=bedre en gammel m modell

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av scanspeak
    hei..har le 40 r71 selv og er kjempe fornøyd jeg, flott design og bilde..er ikke samme matten som eisa-vinneren m61 men en forbedret m61 matte med et sortfilter av en slag..sats på nyeste utgaven du..ny r modell=bedre en gammel m modell
    100 % Enig.. selv om det sortfilteret virker litt rart, ikke at det ikke er bra, tvert imot, det virker bare som det ikke burde være "for mye" sort på TVen på en gang, da virker det bare ikke så sort, men i mindre kvanti så ser sortheten god ut, men fulldekket TV så ser man at den ikke er helt sort...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •