32"-42" LCD til X-Box 360

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate tommy_sn sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

32"-42" LCD til X-Box 360

Hei!

Vurderer å kjøpe meg en X-Box 360, og lurer derfor på om jeg skal kjøpe meg en LCD tv å koble den på. Den vil vel da hovedsaklig bli brukt til å spille på, samt noe dvd og tv-titting..

Noen som har noen forslag til LCD-tv'er som passer til dette?

Newcomer 123sub sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tommy_sn
    Hei!

Vurderer å kjøpe meg en X-Box 360, og lurer derfor på om jeg skal kjøpe meg en LCD tv å koble den på. Den vil vel da hovedsaklig bli brukt til å spille på, samt noe dvd og tv-titting..

Noen som har noen forslag til LCD-tv'er som passer til dette?
    Kjøp deg en 1920x1080 LCD. Da kan du sette option i spillet på f.eks.1080i på enkelte spill til 360 & PS3, eller 1080P på enkelte PS3 spill. Med en vanlig HD Ready LCD vil du IKKE kunne kjøre 100% oppløsning på 1080i/P kompatible spill. (Selv spiller jeg DC/PS2/GC/XB mens jeg venter på at en 1920x1080 skjerm i en bestempt prisklasse skal komme, og det gjør den om ikke altfor lenge)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til ovenfor: Tror du nirvana er nådd så fort TVer i klassen <40" får 1080p så tar du grundig feil
    Oppløsning er mye, men ikke ALT.

Mitt tips hvis pengene strekker til så gå for en Samsung LE40M61 eller vent på den nye LE40M71.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tenkte å også å vente, men likevel, 1366 x 768 er mere nokk iallefall på en 40 tommer, Xbox 360 har god oppløsning som gir "klarhet" det er "ALT" oppløsninga der gir, men PS3 kommer til å gi bedre textures og slikt, mere detaljer, men HD-ready er mere enn nokk, håper bare at PS3 også har mulighet for å velge 720p...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wizt
    Mitt tips hvis pengene strekker til så gå for en Samsung LE40M61 eller vent på den nye LE40M71.
    Kjøpte denne LE40M61 på SIBA til 18995,- på torsdag og er strålende fornøyd.Har ikke fått justert noe særlig med innstillinger o.l enda, men rett ut av boksen var dette bare dritlekkert på min X360. Kjøpte egentlig en Panasonic PV60 42" plasma, men valgte og bytte til denne lcd tv'n i stedenfor, angrer ikke ett sekund.

Newcomer 123sub sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wizt
    Til ovenfor: Tror du nirvana er nådd så fort TVer i klassen <40" får 1080p så tar du grundig feil
    Oppløsning er mye, men ikke ALT.

Vel, da venter jeg. Det er mer spill til 6.generasjon maskiner enn jeg har tid til å spille allikevel. No problem. Spillene til 7.generasjon kjøper jeg dog inn allerede nå.Alle spill til 360 & PS3 vil støtte 720P. 1080i/1080P er ikke på alle spill.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •