Samsung LE40M5 , koble til PC?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung LE40M5 , koble til PC?

Hei!

Var å kjøpte en Samsung LE40M5 idag ( ) , men sliter med å få koblet på pc'n.. Jeg har en Samsung SyncMaster 930BF lcd monitor som har både en digital og analog video kabel. Har prøvd å koble vga kabelen fra monitor til pc inngang på TV'n, men står bare at jeg må sjekke signal kabel. Har også prøvd å koble vga kabelen fra skjermkort (Radeon 9700) og rett i TV'n men får bare sort skjerm, og lampen på tv'n står bare å blinker... Jeg har prøvd alt jeg kan tenke meg kan funke men får det ikke til.. Vil teste dette i kveld! hehe

Noen som kan komme med noen tips?

Intermediate mattman sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei! Samme problemet kom jeg over da jeg skulle koble min PC til LCD'en. Problemet jeg regner med du har er ganske logisk. Det eneste du må gjøre er å sette oppløsningen til noe det TV'en klarer å håndtere. Jeg hadde min oppløsning høyere enn det TVen klarte da jeg koblet til første gangen, noe som resulterte i "Check Signal Cable". Sett oppløsningen til 1360x768 eller lavere (spørs hva skjermkortet ditt klarer) og prøv igjen! Dette er med VGA kabel.

Produsent rep. pstraums sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vga kontakten på monitoren din er ikke en "output" det er en "input" vil jeg tippe (har aldri prøvd) jeg kjører DVI fra pc til monitor og vga fra pc til tv. Har du bare en utgang på skjermkortet ditt har du for dårlig skjermkort (kjøp nytt) (men det skal uansett funke, som mattman sier, når du kjører en vga kabel direkte fra pc til TV (og bruker tv som "monitor") men i så fall, som han sier, velg annen oppløsning.. 1280x1024 har en tendens til å funke dårlig.. 1024x768, eller deromkring funker bedre (prøv også den oppløsningen han anbefaler hvis du klarer det.. den funker ikke på min samsung, men det er en dlp tv)

Sitat Opprinnelig postet av cvitamin
    Hei!

Var å kjøpte en Samsung LE40M5 idag ( ) , men sliter med å få koblet på pc'n.. Jeg har en Samsung SyncMaster 930BF lcd monitor som har både en digital og analog video kabel. Har prøvd å koble vga kabelen fra monitor til pc inngang på TV'n, men står bare at jeg må sjekke signal kabel. Har også prøvd å koble vga kabelen fra skjermkort (Radeon 9700) og rett i TV'n men får bare sort skjerm, og lampen på tv'n står bare å blinker... Jeg har prøvd alt jeg kan tenke meg kan funke men får det ikke til.. Vil teste dette i kveld! hehe

Noen som kan komme med noen tips?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation

Koble Samsung-TVen til PCen via VGA, sett riktig oppløsning, 1360x768@60hz.
    Ikke tweak noe som helst på PCen, du trenger ikke gjøre NOEN innstillinger i Media Center o.l. heller!
    Bare husk å kjøre Autojuster på TVen.

Les mer i mine innlegg (thomasjohnsen) i denne diskusjonen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •