Philips 37pf9830 vs. 37pf9731

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Ngogorogoro sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Philips 37pf9830 vs. 37pf9731

Hei. Skal ha ny LCD-tv, og lurer på hva dere mener om disse to. 9731 er helt ny, så den har jeg ikke sett. Men liker bildet på 9830. Noen som kan poengtere feil/mangler ved disse Philips tvene jeg har oversett? Jeg leter hovedsakelig etter fordeler og ulemper ved Philips sine LCd tv'r.

Jeg skal bruke omlag >25k på LCD tv. Noen som har andre forslag?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja KJØP panasonic pv600 for ****! bedere bildet og billigere

9731 støtter bare 1024x768 via PC tilkobling...... samme som panasonicen

Produsent rep. pstraums sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Pana lager fine skjermer, men det gjør philips også.. (iallefall når du kommer over 5xxx i modellnummer-rekken.. Jeg er rimelig sikker på at en 9xxx blir du fornøyd med, men se gjerne på 1 eller 2 koreanere også før du bestemmer deg.. (lg & samsung) det finnes desverre ingen enkel fasit! men det er GODT mulig, dersom du er et normalt menneske (med normale krav til bilde) at du blir STRÅLENDE fornøyd uansett hvilket av disse fire merkene du velger, så lenge budsjettet ditt kan strekke seg helt til 25k. De som sier at hvilken som helst av disse 4 lcd merkene gir middels/dårlig bilde i denne prisklassen (som betyr det feteste av hva de alle kan produsere i 37/40" størrelse) MÅ du rett og slett ikke høre på .. de er ikke normale mennesker.

9731 er, som du sier ny, og har en generasjon nyere pixel plus hd bl.a... jeg har vanskelig for å forestille meg at philips lager 3`eren dårligere enn 2`eren .. men selvsagt VET man aldri .. økte kostnader og synkende priser på lcd tv`er er jo selvsagt ikke VELDIG smart strategi

Dessuten er den jo PEN ! eneste lcd`en jeg har sett som kommer opp mot den kommende m7x serien til samsung.. for MEG hadde det vært utslagsgivende i valget av hvilken philips modell jeg skulle velge

(og til slutt, så lurer jeg på .. finnes pana 37" lcd i 600 utgave? hvis ikke, så var det jo ikke plasma Ngogorogoro var ute etter)

Sitat Opprinnelig postet av Ngogorogoro
    Hei. Skal ha ny LCD-tv, og lurer på hva dere mener om disse to. 9731 er helt ny, så den har jeg ikke sett. Men liker bildet på 9830. Noen som kan poengtere feil/mangler ved disse Philips tvene jeg har oversett? Jeg leter hovedsakelig etter fordeler og ulemper ved Philips sine LCd tv'r.

Jeg skal bruke omlag >25k på LCD tv. Noen som har andre forslag?

Newcomer Ngogorogoro sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for et godt svar!

Jeg snakket selvfølgelig om 37" lcd eller 42" Plasma, Henholdsvis Pv600. Jeg er litt lenger i tenkeboksen....Men takk likevel. Jeg har sett endel på m61 som jeg må si er et godt alternativ i samme klasse. Også kommer vel m71 om ikke altfor lenge...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •