LC2R-serien til LG

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LC2R-serien til LG

Ser at Shg.no kjører fantastiske priser på denne serien sammenlignet sine konkurenter.
    F.eks koster 26" kun kr 6200, men hos andre webshops koster den opp i mot 10.000
    32" får du for 8500kr, men hos konkurentene må du helt opp i 13.000. Samme gjelder 37" som koster 12.700 hos shg, mens den koster 18.000 hos norges ledende webshop.

Dette er jo en ny serie fra LG, som jevnt over har fått meget gode anmeldelser.

Kjøpte en 26" da jeg trengte en soveroms-tv, og om denne tilfredstiller så vil jeg bytte ut min QPvision 32" med en 37" fra LG.

Noen som vet noe mer om denne serien, eller hva som kan skyldes denne prissettingen?

Intermediate Joey1313 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rikkmund
    Ser at Shg.no kjører fantastiske priser på denne serien sammenlignet sine konkurenter.
    F.eks koster 26" kun kr 6200, men hos andre webshops koster den opp i mot 10.000
    32" får du for 8500kr, men hos konkurentene må du helt opp i 13.000. Samme gjelder 37" som koster 12.700 hos shg, mens den koster 18.000 hos norges ledende webshop.

Dette er jo en ny serie fra LG, som jevnt over har fått meget gode anmeldelser.

Kjøpte en 26" da jeg trengte en soveroms-tv, og om denne tilfredstiller så vil jeg bytte ut min QPvision 32" med en 37" fra LG.

Noen som vet noe mer om denne serien, eller hva som kan skyldes denne prissettingen?
    Jeg ringte Samsung Nordic for å få noen svar på ting angående min LE40R7 som jeg kjøpte på SHG, fyren på Samsung ble litt vanskelig når jeg ga ham hele modellnummeret på TV'en min, det viste seg at den var paralell importert, sannsynligvis fra Tyskland.

Newcomer Anders_O sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, man kan få kjøpt LG 26LC2 for ned mot 4500 netto fra tyske grossister. Forhåpentligvis vil snart flere butikker få øynene opp for disse og presse prisene i Norge ned. Dessverre er altfor mange forhandlere "redde" for å prøve noe nytt.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at de selger 42-tommeren til under 17000. Det må da være et kjempekjøp?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet med parallel import ligger jo i forbindelse med reklamasjoner. Tviler på at de ulike merkene vil dekke inn den ekstra reklamasjonsretten vi har i norge, noe som betyr at det er butikken som må dekke dette.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •