Decktron 50" - Noe bra?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Intermediate TomH sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Decktron 50" - Noe bra?

Noen som har sett denne tv'n eller har noen erfaringer med den? Ganske rimlig 50" til 19k med bra design, men hjelper jo lite om bilde suger. :roll:

Skal brukes sammen med digital parabol og dvd.

Newcomer stearic sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørtes interessant ut. Hvor har du funnet dette produktet ? (er nyskjerrig på specs)

Intermediate TomH sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elprice.no

# HD Ready
    # Kontrast: 8000:1
    # Lysstyrke: 1000 cd/m2
    # 16:9 Widescreen
    # Oppløsning: 1366 * 768
    # Bilde i Bilde funksjon
    # Delt skjermbilde (2 AV kilder)
    # Nicam stereo lyd (2x10 Watt)
    # Progressive scan 480i/p,576i/p,720p/1080i
    # 3D digital kamfilter
    # Tekst-tv (128s minne)
    # Sleep timer (nedtelling av)
    # ON/OFF Timer
    # Tilkoblinger: S-Video,Scart,Audio RCA,Component Video
    # DVI tilkobling (digital bilde)HDCP
    # BxDxH (1050*300*697) med bordsokkel
    # BxDxH (1050*92*645) uten bordsokkel
    # Vekt: 35 kg
    # BxDxH (1230*240*812)mm med bordsokkel
    # BxDxH (1230*92*748)mm uten bordsokkel
    # Vekt: 50 kg

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har sett eller testet denne tv'n?

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bumper denne tråden noe voldsomt... Har en Decktron 42" plasma på hånden for omtrent ingenting da kjøper har flyttet og får den ikke med seg... Har søkt viden rundt etter info om denne, men finner lite.. Eneste jeg vet er at 42"-utgaven ser lik ut som dette bildet av 50"-utgaven.. Noen som kan hjelpe meg med info og tips om denne? Vet at dette ikke akkurat er top-of-the-line Men den er vel brukbare nok for å ha på ett soverom?

Selger mener å ha kjøpt denne på elprice for ett drøyt år siden, men det er ei jente og hun vet ikke om den er hdready eller noe som helst /Hun sier faktisk at hun tror den ikke er det).. Men det ble da vel ikke solgt noen 42" plasma i 2007 som ikke var det vel? Alle tips taes mot med STOR takk da jeg skal hente den i helga, og må overføre noen kroner til henne i forkant.. Men skulle gjerne visst LITT mer om den før jeg overfører

Intermediate xanakor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Etaten
    Bumper denne tråden noe voldsomt... Har en Decktron 42" plasma på hånden for omtrent ingenting da kjøper har flyttet og får den ikke med seg... Har søkt viden rundt etter info om denne, men finner lite.. Eneste jeg vet er at 42"-utgaven ser lik ut som dette bildet av 50"-utgaven.. Noen som kan hjelpe meg med info og tips om denne? Vet at dette ikke akkurat er top-of-the-line Men den er vel brukbare nok for å ha på ett soverom?

Selger mener å ha kjøpt denne på elprice for ett drøyt år siden, men det er ei jente og hun vet ikke om den er hdready eller noe som helst /Hun sier faktisk at hun tror den ikke er det).. Men det ble da vel ikke solgt noen 42" plasma i 2007 som ikke var det vel? Alle tips taes mot med STOR takk da jeg skal hente den i helga, og må overføre noen kroner til henne i forkant.. Men skulle gjerne visst LITT mer om den før jeg overfører
    spør henne om det er noe merke på tv'n der det står hd ready på, alle tv'er jeg har sett har vært merket med dette eneten forran eller bak. ellers så må hun nå klare å se om det er hdmi inngang noen plass.

mvh
    stian

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xanakor
    spør henne om det er noe merke på tv'n der det står hd ready på, alle tv'er jeg har sett har vært merket med dette eneten forran eller bak. ellers så må hun nå klare å se om det er hdmi inngang noen plass.

mvh
    stian

Hun har flytta fra byen.. Og tv'n står igjen... Derfor den går så rimelig... Hun sendte ett bilde som viser den tv'n hun skal selge... Vanskelig å se noe som helst på det bildet, men jeg har tatt ett utsnitt av bildet, uten henne , så om noen kjenner den igjen? Det ser ut som det er avtagbare høyttalere og at rammen er sort/blank... Kan ikke tenke meg at denne ikke er hdready om den er såpass ny? Har også sendt en forespørsel til elprice for å se om de kan gi noe info.. For jeg tror Decktron er borte fra nymarkedet... Og for all del, denne får jeg BILLIG, så det skal jo noe til for at jeg blir skuffet... Men hadde jo vært greit å vite LITT om den da...

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lett med lys og lykte nå... Kanskje denne jenta har tatt feil, og at det er en lcd-tv? Den eneste modellen fra Decktron som jeg kan finne på nettet er denne:

Decktron DL42-C00P LCD Specifications - My 411 Family

Iallefall ifølge det bildet jeg har... Noen andre som kan bistå?

Intermediate Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor mye prater vi da? par lapper? Helt sikkert grisefin å ha på soverommet den da

Og JA jeg kan lese avataren din

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Joakim-G_R
    Hvor mye prater vi da? par lapper? Helt sikkert grisefin å ha på soverommet den da

Og JA jeg kan lese avataren din

Har nå vært innom butikken, og selger har kjøpt denne ny... Og den er ikke mer enn halvannet år gammel... OG hdready... Blir å ha på soverommet ja...

Du klarte å lese den ja.. hehehe...

Prisen ble MEGET overkommelig

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •