Ny 32" på Elkjøp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny 32" på Elkjøp

Skal hjelpe søstern med å kjøpe ny TV, men det er ikke lett. Hun vil gjerne kjøpe den på Elkjøp slik at de blir lettere å levere den tilbake ved eventuell feil, + at hun får 30 dagers returrett. Maks pris er 15.000. TV-signalene får hun via parabol. Skal vel ellers prukes til DVD og playstation. De har dårlig utvalg på Elkjøp, men valget står mellom disse:

- PANASONIC TX32LX60F, 12.995,-
    - JVC LT32S60BU, 13.795,-
    - LG RZ32LZ55, 10.999,-

Det står at Panasonic'en og LG'en IKKE støtter HDCP vi HDMI. Stemmer virkelig dette? Det står jo at de er HD Ready, så da burde de vel støtte HDCP også, eller?
    Noen som har erfaringer med disse skjermen?

Newcomer colgol sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De støtter nok HDCP begge to siden dette er et krav for å få bruke HD-Ready logoen.

LG's RZ32LZ55, mangler bl.a. LGs XD-Engine, men er ikke aller værst til 10.995,- Når det gjelder disse tre tv'ene så ville jeg nok personlig gått for Pana'en.

Newcomer Anders_O sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Lettere å levere tilbake ved eventuelle feil"??? Seriøst?? Hvis det er god kundebehandling og service du ønsker for søsteren din, er det kanskje bedre å gå til en lokal forhandler med litt mer å tape på å behandle dere dårlig.

Som en med god kjennskap til retur-rutinene på Elkjøp kan jeg virkelig ikke si jeg kjenner meg igjen i den beskrivelsen der gitt.
    Kjøp gjerne hos Elkjøp, bare ikke tro du kan levere den tilbake en dag etter at de 30 dagene er over.

Når de gjelder de tre apparatene som ble nevnt holder jeg en knapp på Panasonicen. Enklere i bruk for folk flest, og hovedvekt ligger på bildekvaliteten, ikke masse ekstra dingser.

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anders_O
    "Lettere å levere tilbake ved eventuelle feil"??? Seriøst?? Hvis det er god kundebehandling og service du ønsker for søsteren din, er det kanskje bedre å gå til en lokal forhandler med litt mer å tape på å behandle dere dårlig.

Som en med god kjennskap til retur-rutinene på Elkjøp kan jeg virkelig si jeg kjenner meg igjen i den beskrivelsen der gitt.
    Kjøp gjerne hos Elkjøp, bare ikke tro du kan levere den tilbake en dag etter at de 30 dagene er over.

Når de gjelder de tre apparatene som ble nevnt holder jeg en knapp på Panasonicen. Enklere i bruk for folk flest, og hovedvekt ligger på bildekvaliteten, ikke masse ekstra dingser.
    Enig. Elkjøp er ikke akkurat kundevennlige og lett å ha med å gjøre, jeg har fått inntrykk av at man må "avtale" eventuell retur før man kjøper de. Jeg hater elkjøp ja. jeg føler at nettbutikker som komplett etc har 1000 ganger bedre service selv om du bare snakker med de over telefon...

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    557
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må få oss ny tv vi også, og mamma er fast bestemt på å kjøpe hos enten expert eller elkjøp i tilfelle det skal være behov for å levere den tilbake. Jeg må si jeg er enig, det er langt enklere å ta med Tven til byen enn å sende en 32" i posten, så er det egentlig noen fordeler å kjøpe hos andre nettbutikker? Ser for meg at reklamasjon o.l. må være veldig tungvindt, er virkelig denne ekstra kundebehandlingen som ble nevnt her og prisforskjellen nok til at man burde foretrekke nettbutikker?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate