50" flatskjerm

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15
    Newcomer Shake sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

50" flatskjerm

Hei. Vurderer å bytte ut prosjektoren med flatskjerm, og siden eg er vandt til stort bilde må det bli 50". Noen her som vet hva som blir det beste kjøpet av 50"? Med tanke på pris,oppløsning design osv. Både plasma og lcd er interessant. Er så mye å velge mellom at det hadde vert greit med noen gode forslag.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glem LCD i denne størrelsen. Det er ikke vanvittig mange gode 50" plasma på markedet heller.

Hva er budsjettet ditt da?

Newcomer Shake sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vel ikkje noe .spesielt budsjett men vil jo ha mest mulig for pengene og ikkje over 30k.

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den nye LG PC1R skal jo være utrolig bra...dette er jo en oppgradering fra PX4, og har fått mye skryt og skal være i samme kvalitet som nyeste panasonic skjermene. Dette er et alternativ som ikke er så gale mht kvalitet/pris. ligger til rundt 27990 på elkjøp iallefall. Men kan få den billigere på netthandelen.no har jeg hørt.

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sasmung PS-50Q7H selges hos Expert til rundt 25k. Tror ikke du finner noe som matcher den i samme prisklasse.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bomholt
    Sasmung PS-50Q7H selges hos Expert til rundt 25k. Tror ikke du finner noe som matcher den i samme prisklasse.
    Denne er nå plutselig satt opp til 35k. Ringte dem for å høre hvorfor, og dem sa at prisen på 25k var feil. Selv om den stod lenge til den prisen....

MVH

TommyL

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tommy72
    Denne er nå plutselig satt opp til 35k. Ringte dem for å høre hvorfor, og dem sa at prisen på 25k var feil. Selv om den stod lenge til den prisen....

MVH

TommyL
    Det skjønner jeg. 25k var utroligt lavt. Bare noen tusen mer enn hva de selger 42" for. Heldig de som fikk den til den prisen.

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ghos2K
    Den nye LG PC1R skal jo være utrolig bra...dette er jo en oppgradering fra PX4, og har fått mye skryt og skal være i samme kvalitet som nyeste panasonic skjermene. Dette er et alternativ som ikke er så gale mht kvalitet/pris. ligger til rundt 27990 på elkjøp iallefall. Men kan få den billigere på netthandelen.no har jeg hørt.
    Sikkert ikke et dumt kjøpt det der, har selv LG PX4. Kjøpte den ifra Sverige til en god pris. Veldig bra TV etter min mening, så hvis den PC1R er enda litt bedre så høres jo det ut som et bra kjøp. Men.. Uansett hvilken TV du kjøper, i den størrelsen er det viktig å ha paselig sitteavstand til TVen, (ikke nærmere enn 3 meter) og passe på at du har skikkelig signal..

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

50"

Skal du kjøpe tv i den størrelsen så finnes det i dag bare ett merke som holder mål og det er pioneer. Og den raser i pris, nå skarve 40000 kr.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av corleone
    Skal du kjøpe tv i den størrelsen så finnes det i dag bare ett merke som holder mål og det er pioneer. Og den raser i pris, nå skarve 40000 kr.
    Hva med Panasonic?

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bomholt
    Hva med Panasonic?
    Selv om jeg er en ihugga Pioneer tilhenger, så må jeg si at Panasonic TH-50PV600E også "holder mål". Dette går selvfølgelig på preferanser, men jeg kunne absolutt ha levd med TH-50PV600E, selv om jeg syntes Pioneer 506XDE er bedre på samtlige kritierier.

Vet ikke hvordan TH-50PV600E ligger i pris, men er den mye rimeligere enn 506XDE/innenfor budsjett til trådstarter, så bør den absolutt vurderes seriøst. Panasonic lager gode plasma.

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av corleone
    Tull.

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,801
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil vel ikke si at 40000 heller er en spessielt gunstig pris for en 50" skjerm, men sammenlignet med ytelsene og hva man fikk for 150 000 for de tidlige Plasma modellene fra pioneer, så går vel pris og ytelse i riktig retning i alle fall...;-)

Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Selv om jeg er en ihugga Pioneer tilhenger, så må jeg si at Panasonic TH-50PV600E også "holder mål". Dette går selvfølgelig på preferanser, men jeg kunne absolutt ha levd med TH-50PV600E, selv om jeg syntes Pioneer 506XDE er bedre på samtlige kritierier.

Vet ikke hvordan TH-50PV600E ligger i pris, men er den mye rimeligere enn 506XDE/innenfor budsjett til trådstarter, så bør den absolutt vurderes seriøst. Panasonic lager gode plasma.
    Panasonic Panasonic TH-50PV600E fåes nå til 17995,- på Elprice, det kan vel ikke være noen dårlig deal???

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pioneer sin ligger iallefall på 29995kr hos hificenterkjeden (den med 720p ikkje den med 1080p). Den er "perfekt" bilde på. Kjøpte meg nettopp en Samsung m86 52" til 30k. Den er nok ok eller dårligere på SD men tipper den slår det meste(ikkje pioneer eller panasonic plasma 1080p) med 1080p. Den har og deilig svart utfra det eg såg på bilder på www.minhembio.com og så 40" og 46" hadde et veldig bra bilde. svarten på m87bdx er det beste eg har sett på lcd. Iallefall den deiligaste svarten.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •