Philips clear-LCD - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Flere linker:
    *Test av 37PF9731: http://www.recordere.dk/indhold/temp...d=836&zoneid=1

*37PF9731: EISA Beste produkt High-End LCD 2006/2007 : http://www.eisa-awards.org/history/2006-2007/video.html

Ennå ikke hørt noe fra smarthus, men den var ventet inn til dem 14.08, så da skal jeg vel snart høre fra dem!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er den på vei i posten, i hvertfall forhåndsmeldt dit, så den er ventet inn ila. kort tid! Men postens kunde"service" var ikke mye til hjelp, ville ha dem til å levere tven en bestemt dag, ihvertfall til å unngå å levere den på en av de to dagene neste uke når jeg har nattevakt, men det gikk ikke! Betaler for å få den levert på døra, så ender det kanskje med at jeg må hente den på postkontoret likevel...
    Men gleder meg ihvertfall til å få på plass tven, så blir det vel å bytte ut tv-benken med et lite rack, så vipps får jeg litt/mye mer plass i stua!
    Anmeldelse av tven kommer når den er på plass og jeg har fått lekt litt med den. Jeg har en ukes avspasering neste uke - passer jo bra!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var den på plass! Fotball ikke noe problem på denne, vi vant like glatt 4-0 over start på denne tven også! Har også sett deler av Star Wars 3 på min Sony 1010 med HDMI, knallbilde. Supergodt fornøyd sålangt. Mangler bare å bytte til et mindre (grunnere) stativ som den kan stå på, så blir det nok bra! Prøver å legge ved bilde tatt med mobilen her (bildet fra digitalkameraet mitt ble for stort). Får se om det kommer flere bilder etterhvert.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Skeptisk

Sitat Opprinnelig postet av drdre
    Noen som har handlet fra den smartbus-butikken? Flott pris, kanskje litt for flott, ser den er annonsert til 25 990,- ( 5500,- mer) på net on net her:
    http://www.netonnet.no/Product/Product.aspx?Iid=223334
    Har ikke handlet der (smarthus) selv. Men 0 i frakt fristet...helt til jeg så at de kun tok betaling på forskudd (eller postoppkrav, som ikke er helt aktuelt for en TV som veier 60-65kg brutto...). Handler kun med kort på nett, så har jeg litt ekstra sikkerhet.

NetOnNet endrer prisen om du gjør dem oppmerksom på at andre selger den billigere. Oppgi butikk, pris & lenke. jeg fikk dem til å sette ned prisen på 42PF9831D fra 40000 til 38000...(før jeg hadde sett denne prisen)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte den fra marthus på forskudd etter å ha sjekket den opp mot brønnøysundregisteret +++.. Vært oppe i flere år, ingen anmerkninger. Handelen foregikk smertefritt, fikk god oppfølgning. TVen tok litt lenger tid på å komme frem enn ventet, men fikk oppdateringer underveis om situasjonen, og nå er den altså på plass, og er KREM! Skal til HiFi klubben nå å kjøpe Siundstyle rack til anlegget, så er det fullendt... Til tiden kommer for å oppgradere forsterkeren - men så er det slutt med oppgradering.. Trur eg.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •