32lcd med 1080i?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

32lcd med 1080i?

Heisann!

Er det noen brukbare, ikke altfor dyre 32tommere med 1080i?
    Driver å vurderer å bytte ut min lavoppløste plasma med en lcd med høyere oppløsning. Eller blir det kjempe nedtur å gå ned til en mindre TV når jeg først har blitt ganske vandt til 42"?

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nedgradering av tommer er nedtur, oppgradering av kvalitet er opptur. Smaksak, noen ganger kan man bare ikke få begge deler

Intermediate Britax sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tipper du nok ikke ser noe nevneverdig forskjell på 720 og 1080 på en så liten skjerm..

Ville nok som Kid sier, kjøpt en skjerm av god kvalitet som gjør en god bildebehandling enn å la meg lures til å tro at flere pixler automatisk betyr bedre bilde.

Produsent rep. pstraums sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og iallefall ikke 1080i !! Det finnes INGEN lcd tv med 1080 i panel.. kun hitachi driver med slikt i plasmaene sine (pluss noen andre som kjøper paneler fra hitachi) (og nei, jeg mener ikke det er dårlig.. langt i fra! de nye 1080i panelene er tvert i mot ganske bra!, men som sagt... LCD har ikke "i" paneler. ... . bare "p" .. så er 1080 så viktig, finn en lcd med 1080 P ! (men mitt tips, velg heller det beste du kan få for samme pengene med 768 panel) tror det er mest fornuftig i 32" størrelse (siden ingen BRA lcd produsenter lager 720 panel (som hadde vært ENDA bedre)

Sitat Opprinnelig postet av Britax
    tipper du nok ikke ser noe nevneverdig forskjell på 720 og 1080 på en så liten skjerm..

Ville nok som Kid sier, kjøpt en skjerm av god kvalitet som gjør en god bildebehandling enn å la meg lures til å tro at flere pixler automatisk betyr bedre bilde.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •