Fujitsu siemens eller panasonic TH42PV60?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fujitsu siemens eller panasonic TH42PV60?

Hadde akkurat bestemt meg for en Panasonic PV60/62 i 42", da jeg ble oppmerksom på at fujitsu siemens har både plasma og LCD-TVer som iallefall ut ifra specs ser ganske ok ut til en god pris.
    Noen som har sett disse IRL, eller vet om en test eller 3?
    Jeg er veldig glad i F-S sine PCskjermer, så de kan jo ikke være veldig dårlige på TVer heller?
    Eller skal jeg gå for Panny PV-skjerm istedet?
    (Bruksområde: TV (analog UPC) og DVD, i tilegg til minimalt med konsollspill, og kanskje litt HTPC etter hvert)

Newcomer stearic sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har faktisk hatt samme spørsmål selv, uten å finne noe svar ang. det på dette forumet, men etter masse skryt og bra scores i tester (lyd og bilde osv.) går jeg nok for PV60.

Men det hadde selvfølgelig vært hyggelig hvis noen har erfaringer med F-S plasma\LCD tv'er.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stearic
    Har faktisk hatt samme spørsmål selv, uten å finne noe svar ang. det på dette forumet, men etter masse skryt og bra scores i tester (lyd og bilde osv.) går jeg nok for PV60.

Men det hadde selvfølgelig vært hyggelig hvis noen har erfaringer med F-S plasma\LCD tv'er.
    Jeg var og kikket på de to modellene hos Siba, side by side, og svartnivået med fabrikkinnstillinger var som å se Omo Color-reklamen med "the black snakes".

PV60 #1 - " you know were like the _Black_ snakes"
    PV60 #2 - " yeah, and your like..... Char Coal"
    F-S - " so thats it then? I'm out!?!"
    PV60 #1,2,3 - " sorry dude. Thats Rock'n Roll.."

Så har du penger nok, ville jeg gått for PV60E.
    SÅ den forresten hjemme hos en kompis i dag. refleksene i glassplata som alle prater om var ikke noe å prate om synes jeg iiallefall.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har 32' lcd fra Fujitsu Siemens (Myrica). Den sparker rompe på digital kabel og dvd, men imponerte ikke veldig på analog kabel fra upc. Nå var riktignok kabelnettet vårt så dårlig at det skurret selv på crt. Har hørt at plasmavarianten til FS er mindre kresen på signalene.

Active John sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En kollega forsøkte flere forskjellige skjermer fra FS, men endte opp med å heve kjøpet. Han har nå en Pana PV50 og trives godt med den.

Det han klaget på var ujevn bakbelysning og dårlig sortnivå, samt en del annet kluss.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så på de engelske forumene en masse skryt av "Fujitsu 58 series plasma", der den deler tronen med Pioneer, Pansonic Proff plasmaer.

Dette er altså fra Fujitsu-general, og ikke Fujitsu Siemens. Har ikke sett disse i Norge.

http://www.av-sales.co.uk/FUJITSU-P42XHA58EB-33-.htm

Flott design. Noen som vet om denne finnes her?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •