Kan noen si sin mening om denne?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kan noen si sin mening om denne?

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?...1311&nocount=1

jeg vil ha en billig tv som er stor og har et "greit" bilde, kun tv titting.. er dette noe å vurdere??

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel den er nå oppe i 8500 kroner, noe som tilsier at sluttprisen sikkert blir minst 30% høyere når du tenker på hvor mange idioter som byr seg bort på QXL.
    Kjøp fra en annerkjent produsent som panasonic, pioneer, LG osv. det tror jeg du vil være glad for den dagen du får hengt skjermen på veggen.

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den kommer til å gå altfor høyt slik wotg nevner, forøvrig er det vel LG panel som blir brukt i skjermen? :wink:

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser på siden deres at de selger den for 13000 el noe. Og på QXL så kommer det vel en tulling og byr bort feriepengene sine ( som dere sier ) men jeg tenkte OM det skulle ha seg slik at ikke noen bydde mere en 9k... Uansett så vil jeg ha en Samsung på grunn av et utrolig pent design....

ü Produsenten av TV`en er godkjendt av ”Det Norske Veritas” det er ikke akkurat noe bra salgstriks når man må skrive at det faktisk eksisterer et slikt merke og at de er godkjent, det må vel være en selvfølge

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kid
    Den kommer til å gå altfor høyt slik wotg nevner, forøvrig er det vel LG panel som blir brukt i skjermen? :wink:
    Jeg regner med at dette er B-skjermene til LG som brukes. De skjermene som ikke LG godkjenner og bruker selv, selges videre til andre produsenter av billig-TV'er. Som en representant for LG selv nevnte i et intervju jeg leste i Hemmabio; "er en skjerm så billig at du ikke helt kan tro det, er det en grunn til det". Man får hva man betaler for..
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Burde vel kanskje ikke kjøpe noe med oppløsning under 1024 x 768 nu til dags, enda det mener jeg er for lavt...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •