Toshiba 32WL66Z?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Toshiba 32WL66Z?

Noen som har erfaringer med denne skjermen? Skal bytte inn min Samsung LE-32R72 (DoA, og Samsung kan foreløpig ikke levere ny), og har fått såpass bra pris på Toshiba'en at jeg har reservert en.

Produktside hos Toshiba: http://www.toshibatec-tnd.com/page.h...d=0&1151913206

Ser den får ganske gode tester i utlandet, noen som har prøvd i egen stue? Skal etter ryktene være en av få 32" LCD som har merkbart bedre bilde enn Samsung'ene?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Enoj
    Noen som har erfaringer med denne skjermen? Skal bytte inn min Samsung LE-32R72 (DoA, og Samsung kan foreløpig ikke levere ny), og har fått såpass bra pris på Toshiba'en at jeg har reservert en.

Produktside hos Toshiba: http://www.toshibatec-tnd.com/page.h...d=0&1151913206

Ser den får ganske gode tester i utlandet, noen som har prøvd i egen stue? Skal etter ryktene være en av få 32" LCD som har merkbart bedre bilde enn Samsung'ene?
    Vi har denne utstillt på lefdal. Helt rå tv og betraktelig bedre enn Samsungen syns nå jeg. Du blir nok ihvertfall ikke skuffet.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, enig i at bildet er veldig bra. Men etter å ha testet min i en drøy uke, blir den nok returnert allikevel. Bla.a får jeg den ikke til å fungere med min laptop på VGA-inngangen, samt andre småting som egentlig bare irriterer meg i lengden. Summen blir da retur. Jeg vender tilbake til Samsung.

Og: den er ikke verdt 18.000, som det selges for. 14.000 burde vær en mer riktig pris på denne.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Enoj
    Ja, enig i at bildet er veldig bra. Men etter å ha testet min i en drøy uke, blir den nok returnert allikevel. Bla.a får jeg den ikke til å fungere med min laptop på VGA-inngangen, samt andre småting som egentlig bare irriterer meg i lengden. Summen blir da retur. Jeg vender tilbake til Samsung.

Og: den er ikke verdt 18.000, som det selges for. 14.000 burde vær en mer riktig pris på denne.
    Litt enig at den ikke helt er verdt prisen, ikke etter at jvc sin nye glimrende modell er kommet LT32E70BU selges for rundt 15000 og banker toshibaen. Ble testet i forige nummer av lyd og bilde hvor den fikk max total score. 10 poeng

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk bestilt denne i dag til 8499.- dkk. Har ikke sett den, men etter det jeg har hørt om den, skal det godt gjøres å finne et bedre kjøp akkurat nå.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    541
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Azrael
    Litt enig at den ikke helt er verdt prisen, ikke etter at jvc sin nye glimrende modell er kommet LT32E70BU selges for rundt 15000 og banker toshibaen. Ble testet i forige nummer av lyd og bilde hvor den fikk max total score. 10 poeng
    Den fikk ikke mere enn 4 av 6 hos dingz.no. Men hjemmekino er vel kanskje litt mere seriøse enn de..? Det som er dumt med JVZ er at den ikke har 2 HDMI porter og ingen DVI utgang.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderer å kjøpe denne, er nettopp satt ned til 9999,- hos blant annet Lefdal.

Noen som vet om den har 1:1 pikselmapping?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    541
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eyvind
    Fikk bestilt denne i dag til 8499.- dkk. Har ikke sett den, men etter det jeg har hørt om den, skal det godt gjøres å finne et bedre kjøp akkurat nå.
    På hvilken side? Og hvilket produkt tenkte du på?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ny og GOD pris på Elkjop

Hei!

Denne selges for 11450 på Elkjøp.no, men jeg så den på Elkjøp i Sandvika for 8998,-. Derfor ringte jeg til Elkjøp, og jeg skal nå hente ut min Toshiba i Stavanger for den samme prisen!

Dette er en sabla god pris for denne tv'n! Ring og kjøp

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •