Qpvision Lcd 32 og 37 oppdatering

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Qpvision Lcd 32 og 37 oppdatering

Heisann.

Kjøpte denne tven (32) da den var ny på markedet. Da den ble startet for første gang, fikk jeg litt blandede følelser. Spesielt mtp tvsignalet, som var skuffende. Samme med blafringen på sone 2 dvder.
    Ble etterhvert vant til det, og tven gikk sin gang.
    Etter en liten tur her på Avforum kom jeg over det at det fantes oppdatering til denne tven. Kontaktet Qpvision og ba om den programvaren på mail. 5 timer etterpå lå fwen i mailen, og må nesten si at jeg fikk meg en ny tv i samme slengen. Mulig bare innbilning, men ettet at blafringen var borte, føltes alt mye bedre. Klarere farger, bedre kontrast, hele tvfølelsen virket merkbart berdre

Så vil sende en takk til avforum, og spesielt de som kom med denne informasjonen.
    Anbefaler de som har tven og ikke oppdatert, om å gjøre det samme.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Red face hvordan oppdatere???

Sitat Opprinnelig postet av rikkmund
    Heisann.

Kjøpte denne tven (32) da den var ny på markedet. Da den ble startet for første gang, fikk jeg litt blandede følelser. Spesielt mtp tvsignalet, som var skuffende. Samme med blafringen på sone 2 dvder.
    Ble etterhvert vant til det, og tven gikk sin gang.
    Etter en liten tur her på Avforum kom jeg over det at det fantes oppdatering til denne tven. Kontaktet Qpvision og ba om den programvaren på mail. 5 timer etterpå lå fwen i mailen, og må nesten si at jeg fikk meg en ny tv i samme slengen. Mulig bare innbilning, men ettet at blafringen var borte, føltes alt mye bedre. Klarere farger, bedre kontrast, hele tvfølelsen virket merkbart berdre

Så vil sende en takk til avforum, og spesielt de som kom med denne informasjonen.
    Anbefaler de som har tven og ikke oppdatert, om å gjøre det samme.
    Hvordan fikk du oppdatert tvèn ??? Har prøvet men får ikke til det.. må jeg ha spesiell kabel?? prøver nå med kabel fra com porten på tvèn til printer porten på laptopen men det funker ikke.. Mulig jeg er helt på trynet når det gjelder kabler å sånt

'Noen som kan forklare meg hvordan få oppdatering til å gå inn fra laptopen å inn til tvèn...
    ops:ops:

Har vært kjempefornøyd med noen raske tilbake meldinger...
    Dette gjelder selvfølgelig en gammel qpvision hd05 tv 32"

Takker

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei jeg har akkurat oppdatert min qpv tv den ble utrolig mye bedre :-)

Så til ditt problem: Du må ha en kabel som heter nullmodemkabel, også må du ha en pc med com port altså så går det muligens ikke med den bærbare pc'en din.
    Den nullmodemkabelen er lik å se til i begge ender. altså er det den samme type kobling som den du har på tv'en.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eman
    Hei jeg har akkurat oppdatert min qpv tv den ble utrolig mye bedre :-)

Så til ditt problem: Du må ha en kabel som heter nullmodemkabel, også må du ha en pc med com port altså så går det muligens ikke med den bærbare pc'en din.
    Den nullmodemkabelen er lik å se til i begge ender. altså er det den samme type kobling som den du har på tv'en.
    Er du 100% sikker på at du brukte en 0-modemkabel??
    Jeg har nemlig prøvd med en slik og fikk ikke kontakt med TVen.
    I følge han jeg fikk oppgraderingen fra hos QPvision skal man IKKE benytte en 0-modem, men en vanlig serialkabel... noe jeg ikke har liggende

EDIT: Prøvde igjen nå, og det fungerte faktisk.
    Min LCD32 er nå oppdatert og det ble stor forskjell!! Bildet er MYE bedre og ikke antydning til flimmer lenger. Brukte en vanlig o-modemkabel.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kuult :-)