Hjelp..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Hjelp..

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp..

Ville nødig lage enda en tråd her om vilken lcd tv man burde kjøpe, og hva som er best. Men har vært rundt på alle mulig nettsteder og forum nå og lest om skjermer. Men erfaringer og meninger om hver enkelt skjerm er jo så sprikende at jeg får bare fler spørsmål enn svar.
    Jeg har i det minste fått en liten forståelse for hva de forskjellige spesifikasjonene står for og hva man burde ha. Så jeg har en liten liste med hva jeg tror jeg må ha, men kan hende jeg ikke trenger dette til mitt bruk... Men har som sagt veldig liten peiling på akkurat dette. Håper noen gidder å hjelpe meg litt med tips og erfaringer på akkurat dette.

Det jeg har satt opp er dette:
    Pris: Max. 15.000
    Utganger: dvi og hdmi
    Kontrast: Min. 2000:1 med mulighet for å skru av kontrast mod.
    Responstid: Max 8 ms
    Oppløsning: 720p - 1080i
    Lystyrke: Min. 500 cd/m^2
    Størrelse: Min. 32"
    Pixelmapping: 1:1 <-- Men dette vet jeg ikke helt hva er, men leste det var viktig til 360 spilling.

Må i tilegg ha bra sortnivå.

Eneste jeg har funnet til nå som ser ut til å passe til dette er Samsung LE32R72B men har lest flere motstridene tester, og at den sliter med nyanser i sortnivået.

Er det noen som har noen erfaringer på denne skjermen. Eller tips om andre skjermer som oppfyller dette, evt. noe av dette jeg ikke trenger.

Skal bruke skjermen mest til 360 spilling, dvd og fotball titting.

All hjelp og svar mottas med takk - Hilsen fersking

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jaja, takk for alle svar :P Dro til Expert og var fast bestemt på å kjøpe en LE32R75BX, men etter nesten tre timer i butikken kom jeg ut med en Samsung PS-42Q7H. Ble 10 tommer mer og 10.000 mer, men men sånn kan det gå :P Er det noen som vet noe om denne, evt. har en og har noen erfaringer? Finner lite om den på nettet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •