Lurte på en liten ting...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lurte på en liten ting...

Angrefristen på en TVen min har gådd ut nu så jeg lurte på hva betyr returner innenfor Garanti ?

Er det innenfor noe av det samme eller må det være feil med den da ???

Lurte på om kanskje en Panasonic TH-42 hadde vært bedre enn den LE40R71B som jeg har nå, men så blir vel problemet da igjen, va liker man best, spilling eller se film ?

det er vel kanskje likevel for sent å sende den tilbake når æ ikke brukte angrefrist ? :!:

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da_znake
    Angrefristen på en TVen min har gådd ut nu så jeg lurte på hva betyr returner innenfor Garanti ?

Er det innenfor noe av det samme eller må det være feil med den da ???

Lurte på om kanskje en Panasonic TH-42 hadde vært bedre enn den LE40R71B som jeg har nå, men så blir vel problemet da igjen, va liker man best, spilling eller se film ?

det er vel kanskje likevel for sent å sende den tilbake når æ ikke brukte angrefrist ? :!:
    Hei, det kommer litt an på hvor langt utover angrefristen det er snakk om?
    Ring til forhandleren og spør.
    Tror det skal gå greit, hvis det ikke er snakk om så altfor lang tid utover angrefristen, og dersom du bytter i en ny fra samme forhandler.
    Returner innenfor Garanti er hvis det oppstår feil på den innenfor den garantien du har fått.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Angrefristen gikk ut denne Tirsdagen som var for 4 dager siden og dem har ikke den TVen inne den Panasonic'n...

Var rett og slett ikke sikker, tok jo denne TVen fordi den sku være god å spille på og "ok" å se film med, men vil gjerne ha noe som er SKIKKELIG bra å se film med, men så er det jo det plasma er jo ikke det beste å spille på heller da...

Burde egentlig beholde denne TVen, kjøpe PS3 når den kommer ut, kose meg med å spille til da og kjøpe en ny Plasma TV eller Projektor en dag...

Noen som har Panasonic TH-42 og bruker den "passelig" mye til spilling ?
    er den isåfall god til spilling og tåler den en del spilling ? har den sånn innbrenningsbeskyttelse ? de fleste Plasma burde vel ha det i disse dager...

Kjøper jeg den så blir jo PS2, Gamecube, og faktisk Xbox 360 greit fordi jeg har VGA kabel med valgmulighet 1024x768, men det er jo litt lite, så e det jo det så kommer PS3 og hvordan blir det igjen ? :-?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    Hei, det kommer litt an på hvor langt utover angrefristen det er snakk om?
    Ring til forhandleren og spør.
    Tror det skal gå greit, hvis det ikke er snakk om så altfor lang tid utover angrefristen, og dersom du bytter i en ny fra samme forhandler.
    Returner innenfor Garanti er hvis det oppstår feil på den innenfor den garantien du har fått.
    Gjør som Vetteman sier, ring til forhandleren og spør. Om du kan bytte til den andre så spiller du bare i en liten evighet og ser selv om den er ok. Hvis ikke kan du jo bytte tilbake før angrefristen på den nye tven er gått ut:wink:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •