Plasma eller lcd?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Plasma eller lcd?

Har planer om å kjøpe ny tv i løpet av de nærmeste mndene, men det er desverre lett å lese seg blind på spesifikasjoner rundt på nettet. derfor er jeg ute etter anbefallinger fra folk som har plasma eller lcd tv selv. Alt fra 37" lcd til 50" plasma er av interesse. har desverre ikke så veldig høyt budsjett (20000kr). Men det er jo ikke dyrere enn at man kan sette den inn på soverommet hvis jeg en gang får råd til å kjøpe meg noe bedre senere:-) Er interesert i alle merker men vil helst ikke over 6ms på lcd hvis mulig til den prisen. Den kommer til å bli brukt til mye spilling (360) og dvd.. Takk!!

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Bruker du sökefunksjonen her på forumet finner du masse informasjon om emnet. Ellers kan jeg si at du får Panasonic PV60 eller en LG-plasma til under 20.000 og begge skal väre av meget bra kvalitet. Jeg anbefaler Panasonic på det varmeste siden jeg selv har en "eldre" model og er meget fornöyd med den.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •