Philips 42PF5320 Plasma Tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Philips 42PF5320 Plasma Tv

Jeg eier en Philips 42PF5320 plasma tv. Den har vært på reperasjon hos service forhandler og i følge dem de har byttet ut panel på tv-en, men det har ikke jeg noe tro på. Jeg tror de har byttet ut tv-en min med en demo modell og byttet ut tager på tven min. Jeg ser at de har satt på samme produksjons nummer tab fra min gamel tv. For tagen ser ut som at den er blitt fjernt. Videre den tven jeg har mottat den ser veldig gamelt ut. Jeg lurer på om det er mulig å finne production number from the CSM "Comsumer Service Menu" Jeg har prøvd det med følgende kode 123654. Det dukker opp CSM menu men den inneholder ikke production number der står det kun modell number. Jeg ønsker å bevise det at de har byttet tv-en ved å sjekke production number fra tv-en de har levert. Er det noen som kjenner til hvordan man kan finne ut production nummer til en Philips Plasma tv. Hvis man ser bort i fra den tagen som sitter bak tv-en. Jeg har prøvd koden Philips Lcd tver 123654 og der viser den production number men den viser ikke proudction number på noen av de plasma tv-ene elkøp har.

takk

Active arntos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Prøv å kom deg inn i service menyen, der skal du få opp serienummer. 062596i mener jeg det er. Den koden fungerer ihvertfall på andre philips plasma. Tviler på at det skulle være lønnsomt å bytte panel på en plasma....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •