Dere som har Samsung LE32R72B, gir den godt bilde ved bruk av parabol?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Active Holy Diver sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dere som har Samsung LE32R72B, gir den godt bilde ved bruk av parabol?

Lefdal selger LE32R72B til grei pris, og modellen (evt. LE32M61?) fremstår derfor høyaktuell. Kan noen si litt om bildekvaliteten hos denne modellen når kildesignalet kommer via parabol tuner? og, er det ting ved denne Samsung'en som ikke er bra? Hva med lyden?

Newcomer Emilste sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke parabol på gutterommet, så akkurat dette har jeg ingen erfaring med. Men vil tro at det ikke er verre enn andre Tver i samme prisklasse, og oppover. Jeg bruker tven med pc,oppo og xbox360, er superfornøyd på alle plan! Lyden bruker jeg kun en sjelden gang på litt tv-med-dårlig-inneantennesignal-titting, den har jeg heller ingenting galt å si om(blekner litt i forhold til sbs-01-settet mitt tho:P )

Elsker tven min

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker digital parabol på min tv, og jeg syntes det blir meget bra.

Eneste er kanskje lyden, men det bryr jeg meg lite om siden jeg kjører den på stereo`n.

Active Holy Diver sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ang. lyd, så er det vel hos Samsung som hos de fleste andre tvprodusenter, en nedprioritert lyd på modellene. Tv'en skal brukes av noen som ikke har tilkoblet ekstern lyd, derfor behovet for litt klar og tydelig lyd..

Uansett, fint å høre at du er fornøyd med bilde ved bruk av parabol. Tror dette er modellen vi er ute etter om ingen andre kommer med et ennå bedre tips..

Active
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er veldig fornøyd med bildet via parabolen.

Eneste jeg kan sette fingeren på er en slags "glorie" rundt fotballspillere nå under VM (og ellers når det er fotball på tv). Det er kun på avstandsbilder der spillerne er veldig små, og produsenten velger fugleperspektiv for å vise hele banen ovenfra.
    Det ser også ut som at det er stort sett bare er på sendingene til TV2, for det er vanskelig å se det på NRK.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker UPC digital dekoder og merker stor forskjell om jeg ser tv via den eller om jeg bare har vanlig antennesignal. Lyden er utrolig dårlig, men som oftest så er det vel et stereoanlegg tilstede..
    Det jeg er skuffet over er en pipelyd som er veldig lav, men dertil veldig irriterende å høre på når TV`en er slått av. Kommer fra baksiden av apparatet. Er levert inn på service pga dette nå. Noen av dere andre som har merket noe til dette?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •