Størrelse på esken til Panasonic PV60?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Størrelse på esken til Panasonic PV60?

Noen som har målene på esken som Pansonic PV60 kommer i?
    Trenger høyde og lengde så jeg kan se om jeg får fraktet den stående i baksetet på bilen...

Mvh C :-)

Active totto sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    450
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HxBxD: 81x115x40

I følge den esken jeg har stående på lager her ihvertfall... ( Jobber hos Expert)... Selger den for 19.999,- hvis du ikke visste det fra før..

Active John sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk PV50 inn i en '86 mazda 323 hatchback med esken på
    Jeg bare klikka ut bakseteputa (pleier å være bare å dra i to hendler å løfte ut)
    Samt at jeg løsna fire skruer og løfta askebegertingen mellom forsetene noen cm frem for å få den inn.
    Jeg måtte ha vinduene oppe og ene hjørnet ut av venstre bakvindu, og høyre hjørne ut av passasjervindu foran.
    passasjersetet måtte kjøres helt frem, så den stod litt diagonalt i bilen men den stod stødig og fint!

Hva slags bil har du?

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en liten coupé, så der er det ikke plass og heller ikke bakdører så det vil bli litt av en jobb å få den i baksetet :-)
    Men jeg får lånt meg en Mitsubishi Carisma combi (Altså 5 dørs ikke stasjonsvogn). Det beste hadde jo vært om den passer i baksetet i esken.
    Men jeg leste på et svensk forum at man kan ta av den øverste delen av esken, det ville hjelpe mye på størrelsen... stemmer det?

Mvh C

Active totto sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    450
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som nevnt over så har du jo målene, esken kan også deles i to som du sier, uten at det hjelper så VELDIG mye. Alternativt så kan du jo ta med bobleplast og pakke tven inn i den og ta alt ekstra ved siden av deg i førersetet eller noe sånt..
    -totto

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Casle
    Noen som har målene på esken som Pansonic PV60 kommer i?
    Trenger høyde og lengde så jeg kan se om jeg får fraktet den stående i baksetet på bilen...

Mvh C :-)
    Skjønner ikke helt dette med "stående" ?

Jeg har kjøpt meg en sånn 436 xde, tenkte å frakte den ved å ha skistativet oppå bilen og så slenge plasmaen oppå der og surre den fast oppå taket --
    det må da gå bra ?

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fjellfinn

Jeg har kjøpt meg en sånn 436 xde, tenkte å frakte den ved å ha skistativet oppå bilen og så slenge plasmaen oppå der og surre den fast oppå taket --
    det må da gå bra ?
    Hvis ikke dette er en spök tror jeg du kan nyte godt av å bruke sökefunksjonen her på forumet og spore opp litt meget nyttig informasjon om emnet.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg lånte en varebil av en bekjent og kjørte tv'en hjem mens den var strappet til pallen...
    Og jeg er glad jeg lånte varebilen, fordi jeg er sikker på den ikke vile passet i den Mitsubishi jeg først tenkte jeg skulle bruke.
    Hadde fått plass til bare tv'en i baksetet, men da måtte jeg ha latt esken bli igjen i butikken. Den kan jo være grei å ha...

Men skal jeg være helt ærlig så er det siste gang jeg frakter dette selv, gjorde det når jeg kjøpte 37PA50 ifjor også. Neste gang jeg kjøper tv blir det fra butikk som frakter den hjem til meg, bare tull å bæle med det selv...

Når det gjelder å frakte den på taket, så går jo det hvis du klarer å få den til å stå på høykant på taket ;-)
    De skal jo ikke fraktes liggende...

Mvh C

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fjellfinn

det må da gå bra ?

Du må da være gal! Hva tenker du om plasma-cellene på skjermen da da? Jobbet i butikk før og lot aldri noen som skulle ha plasma la den ligge i bilen. Det utsetter skjermen for en enorm påkjennelse som rett og slett kan føre til at tv`n ikke viser deg mer enn mye "fine" farger.

Tenk godt om hvordan du frakter skjermen, alltid stående!

Active totto sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    450
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter hva jeg har fått opplyst fra en del produsenter, så gjør det ingenting at du frakter skjermen liggende, da med selve skjermen opp, så lenge du lar den stå stille en stund før du plugger den i. Vet om mange som har fraktet tv på denne måten og det har ikke vært noe problem, men jeg anbefaler uansett folk å ha tv'en stående..

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av totto
    Etter hva jeg har fått opplyst fra en del produsenter, så gjør det ingenting at du frakter skjermen liggende, da med selve skjermen opp, så lenge du lar den stå stille en stund før du plugger den i. Vet om mange som har fraktet tv på denne måten og det har ikke vært noe problem, men jeg anbefaler uansett folk å ha tv'en stående..
    Ikke noe problem å frakte den liggende så lenge skjermen ikke utsettes for trykk, dvs ikke kjør over fartsdumper etc. Sett litt for mange fine
    "roser" fordi glasset er knust. Legge den forsiktig ned når foten skal monteres etc går derimot fint

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnetic85
    Du må da være gal!
    Mulig det 8)

Neida, det var mest ment som en spøk ja -- nettopp fordi jeg måtte kjøre ni mil til nærmeste by for å få tak i herligheten.

Jeg var i byen, fikk sett og bestemt meg. Men det var det å få den med seg da...
    Så har jeg kikket rundt her og der og fant et godt tilbud på nettet.

Jeg ringte nettbutikken -- det første den trivelige selgeren sa var at den "må jo fraktes stående, så vi brukes Tollpost de greier det og de kommer hjem til deg" -- så da kan jeg vel føle meg rimelig trygg på de gutta?

Jeg må antakelig legge den ned engang -- jeg skal jo henge xde på veggen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •