Le-40r74bd

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Le-40r74bd

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Le-40r74bd

Noen som har funnet noen tester?

Produsent rep. pstraums sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel samme som en r71/2/3/5 men med annen farge og digital "bakkesendt" tuner (i tillegg til vanlig, hvorav den digitale sikkert bare vil funke i sverige? anyone?)

er det i det hele tatt noen som selger denne i norge ?

Sitat Opprinnelig postet av redefine
    Noen som har funnet noen tester?

Intermediate Joey1313 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mener det samme som pstraums her. R74 og R75 skal være samme som R71 og R72 bare med digital TV-tuner. Om noen i Norge skulle finne disse intressante nå som vi vet at de ikke vil fungere med de norske bakkesendingene så må det være fordi de bor nærme nok svenske grensen til å ta imot digitale sendinger derfra.

Produsent rep. pstraums sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uten at jeg VET, så tror jeg at det er bokstavene BAK R"XX" som definerer om det er digitaltuner eller ikke .. Jeg husker LExxR41/51BD ettellerannet hadde digitaltuner og ble solgt i shitloads bl.a i UK... mens de "norske" het akkurat det samme (samme design, samme specs u/terr. dig. tuner) men BX/XXE something ... så jeg TIPPER at det er "D" som betyr at en modell har digitaltuner... ellers same shit/same wrapping ... Alle modellvariasjonene i f.eks. r7x serien (i Norge, that is) er kun separert av fargekomboer... en modell for hver kunde.. (kjøp den dere synes er finest, til den fineste prisen)

Sitat Opprinnelig postet av Joey1313
    Jeg mener det samme som pstraums her. R74 og R75 skal være samme som R71 og R72 bare med digital TV-tuner. Om noen i Norge skulle finne disse intressante nå som vi vet at de ikke vil fungere med de norske bakkesendingene så må det være fordi de bor nærme nok svenske grensen til å ta imot digitale sendinger derfra.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •