PANASONIC TH42PV62E vs PV60 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Intermediate JR sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    615
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    åhhh... altfor lett å trekke opp... ops:

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    516
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    pv60 som ut som en tv til 8k, hisense jallaplasmaen har jo penere design enn den. pv600 er lett verdt de ekstra tusenlappene, blir jo et møbel i hjemmet.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PV60 og PV62 er akkurat samme tv. Ferdig med det. Og ja, det fordi Elkjøp liker å ha egne modellbetegnelser, men nei det er ikke for å unngå prisgaranti. Internt kommuniseres det at man skal utøve "prisgaranti" uansett så lenge det er tilsvarende modell. Dvs at det gjør ikke noe at den har et annet modellnr så lenge de er likeverdige i spesifikasjoner. Og ja jeg har belegg for å kunne uttale meg om dette da jeg jobbet der fra 1998 til 2004, så har fått med meg en del.

Og at PV60/62 ser billig ut, og er dårlig kjenner jeg meg ikke igjen i i det hele tatt. Ja, den kan se litt kjip ut på bilder, men når den kom hjem i stua, og ble plassert på go'plassen, så den lekker ut

takk for meg

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig. I virkeligheten ser PA60 dyrere og bedre ut enn PV600, ihvertfall i mine öyne.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si meg enig med de fleste når det gjelder utseende. PV60/62 er en liten tilbakegang fra den eldre PA serien men PV600 derimot! De har jo totalt ødelagt den fremfor den elegante PV500. Som møbel hadde det ikke vært noen tvil engang om hvilken tv som skal inn i stua. Enten gammal panasonic eller ingen panasonic.

Newcomer caines sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg syns PV60 så bra ut på originalt Pana bord som følger designet på TV´en, men billig ut på fot... var på Elkjøp for å se på den (mulig det var PV62) og fant ut at dette ikke var noe for meg. PV600 ser i mine øyne mye bedre ut på vegg eller stående.

Det originale bordet koster uansett 4-6 lapper, så da er det i mine øyne bedre å gå for PV600.

...smaken er som baken :-?

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også sett på PV60(62) på Elkjøp og på vegg ser den helt plastikk ut. På bord ikke så aller verst, og på stativet ser den bra ut. Jeg har mest lyst å henge min på veggen og da kommer jeg neppe unna PV600 slik som det ser ut nå. Det jeg er mest usikker på er faktisk hva i all verden jeg skal bruke på den elendige gipsveggen for å være sikker på at den 30kg's skjermen holder seg på plass. Kanskje gjennomgående bolt ut på ytterpanelen med skive og mutter

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •