32", 40" lcd eller plasma?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

32", 40" lcd eller plasma?

Har egentlig ganske lite peiling på tv men har den speidet markedet etter en flatskjerm for max 12k
    I stua mi sitter vi vel ca 3-4 meter fra der hvor skjermen skal stå, Skjermen er godt skjermet av en bjelke og vil derfor ikke få noe spesielt lys fra vinduer o.l. Jeg har en bred sofa, og er derfor avhengig av at man kan se på tven i god vinkel uten at kvaliteten på bildet avtar så veldig. Jeg har i i utgangs punktet lyst på en stor tv, men synes at det er et bra bilde på denne avstanden også er viktig.
    De tre alternativene jeg nå står igjen med etter en del lesing på forum og speiding på internett er:

1 SAMSUNG LE32R72B
    Etter hva jeg har forstått er dette en meget bra tv som har en relativt god pris på Lefdal.

2. SONY KLVS40A10E
    Stor TV egentlig den jeg har mest lyst på men er usikker på hvordan en så stor LCD skjerm vil være, når det gjelder lcds svakheter. og koster det samme som samsungen på Lefdal. For meg som relativt uviten på området virker dette som et kjempetilbud, stemmer det?

3. Vurderte lenge å kjøpe en billig Plasma, men har vel funnet ut at de billige Plasmaene er såpass dårlig at jeg heller vil kjøpe samsungen.

Hadde satt veldig stor pris på om noen kunne hjulpet meg med hvilken som vil passe best i de gitte omgivelser og hva som vil være det beste kjøpet, kom gjerne med andre forslag også, men studentlommeboka er litt trang, som alltid

på forhånd takk!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg kan ikke skjønne annet enn at prisen på sony'en er feil!
    Skulle det vise seg at jeg tar feil, så gå for denne...40" er passer fint til sitteavstanden du nevner.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •