Pioneer 436xxx - forskjell modeller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate thunderstorm77 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    677
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer 436xxx - forskjell modeller

Er det noen forskjell på bildet på XDE, FDE, HDE og RXE? Er det samme skjerm og bildebehandling, men bare annerledes tilkoblingsmuligheter og tilleggsfunksjoner, pluss forskjell med/uten mediabox/høyttalere?

Kan man bruke hvilke som helst høyttalere til TV'n? Synes skjermen ser vesentlig bedre ut når den står uten høyttalere, og kunne egentlig tenke meg noen små, diskre istedenfor.

Ser at PDP-436FDE selges nå for under 25.000,- Det er vel en god deal, selv om den kun har 1 HDMI.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørt rykter om at Pioneer også er elendig på analoge bakkesignaler. Men har du digitalt så er det sikkert knall . Sett de fleste Pioneer testet med DVD, veldig bra .

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    677
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Hørt rykter om at Pioneer også er elendig på analoge bakkesignaler. Men har du digitalt så er det sikkert knall . Sett de fleste Pioneer testet med DVD, veldig bra .
    Jeg har hørt at Pioneer er den beste på dårlige signaler... Bl.a. i siste utgave av Hjemmekino (pluss andre kilder).

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har litt blandet erfaring med en elendig analog kabel selv, er stort sett bra men er også noen typer støy den sliter mer med.

Ellers er det en ting angående pioneer (men som garantert gjelder andre merker like mye): Ikke engang vurder å bruke innbygde/tilhørende høytalere. Du er helt avhengig av mulighet for å forsinke lyden med noen millisekunder (30 helt opp mot 100 alt avhengig av inngang og konfigurasjon).

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    677
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK, takk for tips. Jeg kommer selvfølgelig til å bruke forsterker til å konfigurere lyden ved film-titting o.l. Men det blir vel litt tungvindt, og ikke minst mye slitasje på forsterkeren, dersom jeg alltid må slå denne på for å se på TV i kun korte perioder?

Hvilken nytte vil jeg ha av den digitale tuneren i XDE? Kan jo ikke bruke den når HDTV kommer unasett...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •