Plasma på 42-50" hva skal jeg velge ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Plasma på 42-50" hva skal jeg velge ?

Vel kan si at jeg er helt grønn og litt til når det kommer til Plasma, har prøvd å lese både på dette forumet og andre uten at jeg føler meg klokere på hva jeg skal velge.
    Har fått klarsignal fra fruen i huset på at jeg kan kjøpe ny tv, så hva bør jeg velge til under 20000,-
    Takker for alle svar. ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel siden ingen har kommet med råd, ;-) så har jeg bestemt meg for å se på en PV62 hos en lokal butikk. Årsaken til den har navnet PV62 og ikke PV60 er at det følger med fot fikk jeg opplyst.
    Uansett så får jeg denne for 19600, er det noen som har meninger om prisen, og eller om at jeg burde gå for et annet merke ?

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen til forumet!
    Et godt valg med PV60:wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den Tv-en du velger vant siste test i Hjemmekino og får stort sett mye skryt her på forumet hvi du gjør et søk. Panasonic har vært en testvinner de siste årene - og den PV60 el. 62 (kjedetiks så de slipper prisgarantien sin?) ser ut til å bli en schlager.
    Mange mener du må gi betydelig mer for å få tilsvarende bilde, minuset er lyden, men det skal holde til Dagsrevyen (og det er vel slik for de fleste TV-er).
    Dette er ting jeg har lst meg til her og i tester, så den selv i butikk i går, selgeren hadde den selv og han mente den hadde i praksis like bra bilde som Pioneer til 30000. (Ingen klasisk selgertype, men en sindig kar fra bygda).
    Den så bra ut i btuikken også, slet med å se forskjell på den og Pioneeren.

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Robin B
    Vel siden ingen har kommet med råd, ;-) så har jeg bestemt meg for å se på en PV62 hos en lokal butikk. Årsaken til den har navnet PV62 og ikke PV60 er at det følger med fot fikk jeg opplyst.
    Uansett så får jeg denne for 19600, er det noen som har meninger om prisen, og eller om at jeg burde gå for et annet merke ?
    Tror det er et bra valg. sjekk www.prisjakt.nu for priser i sverige. Ganske billig å importere, fort noen tusinger å spare.
    Eller ville jeg ha sjekket ut LG 42PC1R(R), kjøpte meg nettopp denne (42PC1RR), og er utrolig fornøyd. Ingen viftestøy eller refleksjoner i glassplate. Men PV60/2 er også en flott og meeeeget bra TV.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •