Hvilken 32" lcd skal jeg kjøpe - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av magneto
    Tror dette er den billigste av de nye.

Men jeg føler d er verdt å smelle ut litt mer for en Vserie etter hva jeg har lest om den, eller?
    Ville gått for V serien. For det første så har den scoret godt i tester (Eisa award beste lcd tv 2006-2007) og så når du likevel skal bruke en slump penger så mener jeg at det kan være like greit å legge til noen lapper og sitte der med en god følelse istedenfor at du begynner å angre deg i hjel (hadde jeg garantert gjort) fordi du ikke valgte toppmodellen, dette er jo en langvarig investering. Jeg vurderer selv 32v2000, men skal først se på den når den kommer ut i butikken. Det lønner seg iallefall å kjøpe via nettet, butikkprisen er stiv som juling i forhold.:neutral:

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SveinE
    Ville gått for V serien. For det første så har den scoret godt i tester (Eisa award beste lcd tv 2006-2007) og så når du likevel skal bruke en slump penger så mener jeg at det kan være like greit å legge til noen lapper og sitte der med en god følelse istedenfor at du begynner å angre deg i hjel (hadde jeg garantert gjort) fordi du ikke valgte toppmodellen, dette er jo en langvarig investering. Jeg vurderer selv 32v2000, men skal først se på den når den kommer ut i butikken. Det lønner seg iallefall å kjøpe via nettet, butikkprisen er stiv som juling i forhold.:neutral:
    Jeg tror ikke det er noe poeng å se på kjøp av LCD TV som en langvarig investering. Dagens toppmodell er avlegs om et år.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av T 2
    Jeg tror ikke det er noe poeng å se på kjøp av LCD TV som en langvarig investering. Dagens toppmodell er avlegs om et år.

Det kommer ann på hvor stor entusiast du er det. Selvsagt hender det at folk kjøper og bytter neste år eller om noen år, vi alle vil jo ha det som er på topp, men det er liksom alltid slik i den digitale verden "det du kjøper i dag, er dårligere i morgen". Det jeg mener er at viss en skal bruke en god slump med penger, så kan en like godt kjøpe toppmodellen, bare noen lapper som skiller mellom s og v modelen.

Intermediate Tor Ole sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

.