Noen som tror på prisfall på 55"++ plasma?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active unIQue sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen som tror på prisfall på 55"++ plasma?

Har lenge vurdert (og spart) at og fram mellom projektor og plasma TV. Har vel egentlig funnet ut at plasma er teknologien som passer mine behov best....... Men vil jo selvfølgelig ha stort bilde. Synes at 50" blir for lite, derfor sitter jeg å fantaserer om en Pioneer 61" til den ufattelige pris av 100000,-!!!!

Mitt spørsmål er, har noen sett disse plasmastørrelsene "live"? Hvordan er kvaliteten på bildet? Noen som vet/tror om disse vil falle i pris framover, eller er de rett og slett for store for den "vanlige" kjøper?

Håper på mange gode innspill og erfaringer om disse store plasma TV'ene.......

Edit : Noen som vet hvor man kan finne en test av PDP-615EX??

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett såvidt på PDP615X og den er SVÆR! 506 XDE blir liten ved siden. Bildekvaliteten skal jeg ikke være bombastisk på da det var HD som ble vist noe som selvsagt så bra ut. Kan tenke meg at denne kan bli laber på vanlige TV sendinger... Prisen bør nok ned men markedet for slike store skjermer er mer begrenset enn 42" og 50" derfor holdes prisene på et høyere nivå noe som også var tilfellet på 50" intill ganske nylig.

Newcomer 123sub sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når du sikter mot TV apparater i denne prisklassen, så ville jeg ventet og spart og sett hvordan det blir med de kommende SED apparatene.

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonic kommer med 58" (den er vel allerede sluppet i USA) og 65". 65" vil bli 1080p og koste skjorta. P.g.a. det tror jeg ikke de store skjermene vil falle i pris umiddelbart, men man vil få mer for penga, for å si det sånn. Men det er vel håp om at den da 'pensjonerte' generasjonen 65" vil falle i pris.

-Hvis man kan leve med 'gammel' teknologi i denne hobbyen da...

Jeg skal selv 'snart' kjøpe proff Panasonic 50", men venter på generasjon 9.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •