Bakprojeksjon tv.....er det bra?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bakprojeksjon tv.....er det bra?

Jeg tenger absolutt en annen tv enn min 29" Sony TV til hjemmekinoen min. Har mest lyst på plasma, men dette koster for mye ennå. Selv om en bakprojeksjon tv tar litt plass, er det verdt å kjøpe en sånn tv? Hvordan er bilde i forhold til plasma og LCD. Jeg vet lite om tv, og tar i mot tips med åpne armer. Prosjektor er uakuelt så lenge jeg ikke har eget hjemmekino rom.

Newcomer Spot sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en Sony 41" CRT bakprojektor som jeg er meget godt fornøyd med Denne skarpt fint bilde og det sorte er sort og ikke grått.
    Men det er stor forsjell på bilde på de forskjellige merker, de fleste rimlige jeg har sett i butikkene har hatt et elendig bilde med dårlige kontraster. Dette kan muligens skylde dårlig kabling og innstillinger eller at de er LCD bakprojektor og ikke CRT?
    Når en tenker pris i forhold til LCD og plasma mener jeg bakprojektor er et godt alternativ.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener du at LCD bakprosjektor er dårligere enn CRT? Jeg har sett litt på denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?acti...8&GrpID=6&s=pl

Hva tror du/dere om den? Har fått EISA Award 2003-2004

Intermediate fhl sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,869
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De nye modellene basert på DLP-teknologi skal være veldig bra. Jeg så at Komplett hadde en slik 44" fra Samsung. Selv har jeg vurdert denne fra Thomson: http://www.thomson-info.com/portal/a...rial=44DLP540&
    Den skal ha en veiledende utsalgspris på 23-24K. Sony har vel akkurat kommet med en ny CRT modell(51") til 30K.

Frode

Newcomer Spot sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det finns sikkert bra LCD bakprojektor også, men de jeg har sett er har hatt et dårligere bilde enn min tv. Men som sagt har jeg bare sett de utstillt i butikker og der er det ikke alltid de beste forhold.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •