Lurt å bestill LCD TV fra Cshop ???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lurt å bestill LCD TV fra Cshop ???

Jeg har bestemt meg for å skippe å bestille LCD TV fra SHG.no, men jeg tenkte etter den variable kritikken Cshop har fådd om det hadde vært lurt å bestille derifra ???

Det er jo 3.000 Billigere enn Komplett.no, men selvsagt så hvet jeg at hvist noe går galt så kan jeg alltid stole på komplett hvist jeg vil sende TVen tilbake f.eks...

det var Samsung LE40R71B jeg hadde tenkt å bestille...

Intermediate Joey1313 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg tror SHGs satsing i Norge gikk over alt de hadde forventet seg, de var rett og slett ikke forberedt på den massive kunderesponsen. Når så deres ene (?) norske medarbeider ble langtidssykemeldt gikk kundeservicen mot norge ned noen hakk for å si det mildt. Lagerstyringen demmes er jo også et trist kapitell. Men min erfaring med SHG er at det er en veldig hyggelig handel dersom man rett og slett ringer dem og spør om lager beholdning, nårtid blir det sendt osv. De har vel nå også oppgradert staben mot Norge.

Når det gjelder CShop er jeg ikke like tilgivende, handlet en DVD spiller fra dem som omtrent ble levert dagen etter. De ga et solid førsteinntrykk, men når jeg så kom tilbake til dem for å bestille en mac mini og diverse andre ting så trakk de penger av Visaen med en gang men var gått tom på lager i mellomtiden. Men i steden for å tilbakeføre pengene til meg og beklage, så påstod de i ei uke at varene var sendt! Når jeg fortalte dem at varene var ment for en velferdsklubb i nordsjøen og at vår spedisjonspartner var på vei til å etterpørre posten varene, så krøp de til korset og innrømmet at varene aldri var sendt. Og den slags er rett og slett utilgivelig.

Liker du prisen på SHG tror jeg ikke du tar noe større sjanse med dem enn du ville gjort med CShop.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •