Samsung med irriterende lyd - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vurdere å kjøpe samsung LE32M61B eller LE32R72B, er det noen som vet om disse sliter med samme støyen? Hvilken av disse to burde jeg kjøpe, de ser ut til å ha samme spesifikasjonene, eneste jeg ser skiller dem er designet... Noen erfaringer her? Råd mottaes med takk...

Active totto sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    450
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det du nevner med støy, er som jeg skrev over ett kjent problem men ikke "standard". Det er noe som forekommer etter litt tid, og kun når tv'en står i standby. Både M61 og M72 er veldig stillegående tver, så til vanlig bruk så er de like. Ellers, R7 serien er jo det nyeste designet til samsung. M61 serien fikk Eisa prisen for beste tv i 40" klassen i fjor. Såvidt jeg vet så er det ganske likt mellom de to, r7 serien har ett annet design (penere i mine øyne) i pianolakk, og også en såkalt GAME-Mode. Dette er en funksjon som gir deg enda litt bedre bilder hvis du skal bruke skjermen til spilling. Kontrast osv skal være likt.. Alt i alt så er det smak og behag, men jeg ville nok gått for r7 serien..

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SD
    Vurdere å kjøpe samsung LE32M61B eller LE32R72B, er det noen som vet om disse sliter med samme støyen? Hvilken av disse to burde jeg kjøpe, de ser ut til å ha samme spesifikasjonene, eneste jeg ser skiller dem er designet... Noen erfaringer her? Råd mottaes med takk...
    Har en LE32R72B, den er tyst som i graven (den er forøvrig på vei akkurat dit, men av andre grunner...).

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ENOJ, hvorfor er den på vei til graven? Har du andre dårlige erfaringer med denne tv'n? Mener du at jeg ikke burde invistere i denne?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SD
    ENOJ, hvorfor er den på vei til graven? Har du andre dårlige erfaringer med denne tv'n? Mener du at jeg ikke burde invistere i denne?
    Min har en feil på selve skjermen, en irriterende "alien": http://avforum.no/forum/tv-apparater/37491-mystisk-tegn-samsung-le-32r72.html

Bortsett fra den feilen, synes jeg TV'n er helt strålende. Eneste grunnen til at jeg ikke tar ut en lik i bytte, er at Samsung ikke klarer hoste opp en leveringsdato til meg og jeg har fått et annet godt tilbud på en Toshiba.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sliter med akkurat samme problemet på min LE-32M61B. Den støyer fælt når den er slått av, men er helt stille når den er på (ironisk?). Det har blitt verre og verre, og jeg har nå begynt å dra ut kontakten om natten, høres jo ut som den skal sprenge! hehe....blir nok å levere den inn på service. Utrolig irriterende!!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •