Lg 42pc1rr - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 82 av 82

Tråd: Lg 42pc1rr

Newcomer marama sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Razor
    Hitachi sitt koster 4k mer enn lg, er jo litt men ikke så veldig mye. Og som nevnt tidligere så var det minimal forskjell i bildet mellom hitachi og pioneer. Og jeg vil si det er verd å legge ut 4k for å få så mye bedre bilde, for så stor forskjell var det faktisk. Jeg skal vedde skjorta mi på hvis du hadde sett dem side ved side så hadde du gått for hitachi'en og hadde du ikke hatt di 17k da så hadde du heller ventet til du hadde di.

Er enig i at d ikke er bare sortnivået som teller, må jo takle analoge tv sendinger bra også.

dette med att du sier att tv`n må også takle analoge signaler.

det va den viktigste grunnen til att jeg valgte lg.

har for tiden ikke canal digital, så må da bruke vanlig bordantenne på tv 2 som jeg ser en del på.

å nekter å tro att det er så mange tvèr som har så mye bedre bilder på analoge signaler. for bilde mitt er topp.

ja det finnes sikkert mange tvèr som er bedre enn nevnte lg serie. men jeg er super fornøyd med min.

så de som fraråder folk å kjøpe R/RR serien fra lg. Vet ikke hva de snakker om. dermed basta

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av marama
    dette med att du sier att tv`n må også takle analoge signaler.

det va den viktigste grunnen til att jeg valgte lg.

har for tiden ikke canal digital, så må da bruke vanlig bordantenne på tv 2 som jeg ser en del på.

å nekter å tro att det er så mange tvèr som har så mye bedre bilder på analoge signaler. for bilde mitt er topp.

ja det finnes sikkert mange tvèr som er bedre enn nevnte lg serie. men jeg er super fornøyd med min.

så de som fraråder folk å kjøpe R/RR serien fra lg. Vet ikke hva de snakker om. dermed basta
    Så lenge dere er glade og fornøyde så er jeg også fornøyd

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •