Useriøst av Panasonic. Gode Råd?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Useriøst av Panasonic. Gode Råd?

Via en leasingavtale på jobb slo jeg til på en Panasonic 37PV60 (Sitter for nærme for større skjerm). Ble lovet den levert tidlig i mai. Ingen ting skjedde og Panasonic ble purret. Da fikk jeg garanti for at den ville bli levert før 17. mai. Ingen TV dukket opp og jeg lot tvilen komme dem til gode og ventet til i dag med å etterlyse tv`n. Svaret fra Panasonic var at jeg tidligst kan ha den rundt 26. juni, men de lovte ingen ting. (Mrk: kjøpt via pc-forhandler som er like frustrert over Panasonic som meg).

Fikk sist beskjed om at jeg nå stod for tur og at jeg var på toppen av listen. I dag fikk jeg beskjed om at ordrene ble prioritert men den usympatiske "selgeren" ville ikke si noe om hvilken prioriet jeg hadde.

Jeg neker å tro at jeg har "rykket frem i køen" etterhvert, men har en følelse av at store kjeder osv har blitt prioritert fremfor meg. Skjønner forsåvidt at en kunde som kjøper flere ti talls skjermer er mere attraktiv, men ser ikke at potensielle/mulige sluttbrukere skal prioriteres foran meg som allerede har handlet. TV`n er forøvrig allerede betalt til min leverandør, så dette er surt.

Hadde jeg visst at det var sannt at jeg "rykket frem i køen" så hadde jeg tatt livet med ro. Ille at de lover og lyver på dette viset. Vil bli lenge til jeg bruker penger på Panasonic igjen. Vil anta at resten av servicen er like useriøs.

Avledet av dette trenger jeg forslag til en fullgod 37" erstatning. Primært til TV titting fra analogt signal, men også til film og litt spilling.

Forslag motas med takk.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonic sliter med levering til store kjeder for tiden også....er vel panelet det ikke finnes nok tilgang på.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som sagt i en annen tråd så sliter panasonic veldig med levering av PV60 modellene. Lefdal og Elkjøp har fått inn PV62, som er nøyaktig lik PV60. Tror ikke jeg kommer på noen bedre alternativer til deg i 37" plasma som er bedre, må isåfall bli LCD da?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestill fra fyndbørsen! Det har jeg gjort og sitter nå og titter på min 37pv60, fantastisk bra tv! Snakket forøvrig med de i dag og forsto det sånn at de har flere inne...

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vel noe med at de store kjedene også har bestilt for en god stund siden til sine hovedlagre og derfor muligens allerede sto før deg i køen, eller som vanlig at panasonic norge er lovet skjermene på dato x så blir den forskjøvet pga forsinkelser

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Takker for svar.

Takker for svar. Har forståelse for leveringsproblemer, men det oppleves som surt å sitte med en følelse av å være nedprioritert. Nok om det.

Er LCD et alternativ når jeg kun har analoge TV-signaler?

Mvh
    Max

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo bare å heve kjøpet da hvis du føler at du blir lurt eller
    virkelig vil ha tv nå. Dette har du jo full rett til iht. kjøpsloven.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •