Fatter har blitt gal! (eller?)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fatter har blitt gal! (eller?)

Fatter skulle ha seg ny flatskjerm og spurte om litt råd. Han hadde sett på diverse 32 tommere til alt mellom 8000 og 18000. Sa at han måtte velge hvor mye han skulle legge i dette før jeg kunne gi han noen råd. Han hadde fikk brått veldig dårlig tid (da den gamle TV'n tok kvelden), så han dro på Expert for å se. Der fant han en LG (han har ikke sakt modell) som sto til 21995,- -6000,- i rabatt. Han gikk derfor for denne, men i kassa skulle de allikevel ha 21995,-. De begynnte å diskutere litt frem og tilbake, men de ville allikevel ikke selge til prisen som sto på TV'n...

I drittsinne dro han da til Elkjøp og kjøpte en Toshiba 37WL66 til 22000,-!

Jeg er VELDIG i tvil om dette var et lurt kjøp for han (Bra han kjøpte på Elkjøp og har 30 dager angrerett). Stort sett kommer han til å se på TV via kabelnett. Jeg har selv Pana 42PA50 og er veldig fornøyd med denne! Lurer derfor på om den nye 60 serien i denne heller hadde vært bedre for han.

Noen som har råd???

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er absolutt en god tv. Det er jo etterfølgeren til 37wl58 tar jeg ikke helt feil. Trenger muligens litt justering på de 2 lysstyrke mulighetene. I forhold til LC2 som expert fører mener jeg at wl66 er bedre. Ang LC2 som expert har annonsert her nede ihvertfall så må det være en stor glipp av dem

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har den "gamle" 37WL58P selv og ja dette er en meget god tv!

Selvsagt er ikke sortnivået på PV50 nivå men vi snakker om LCD her og sortnivået er meget bra til LCD og være(37WL58P).
    37WL66 er litt forbedret på sortnivået.

Skarpheten på LCD blir bedre på alt bortsett fra vanlige analoge tv signaler.
    Kjører min på vanlig analogt kabelnett og bildet er til å leve med-noe det ikke er tilfelle med de andre LCD TVer som jeg har prøvd hjemme.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •