Samsung LE-40M71 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 54 av 54
    Active Wolf2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    346
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hmmm - tror Morty glemte selve linken, men uanskvett - her er den: http://www.eisa-awards.org/history/2006-2007/video.html

Newcomer Morty sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wolf2
    Hmmm - tror Morty glemte selve linken, men uanskvett - her er den: http://www.eisa-awards.org/history/2006-2007/video.html
    Glemte den ikke, var inkludert i posten litt over. But who's counting
    Sitat Opprinnelig postet av Morty
    Stemmer at M61 vant Eisa Awards i fjor, men i år stakk Sony KDL-32V2000 av med seiren for 2006/2007 :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thunderstorm77
    Nå kommer snart M71 i butikkene. Har sett den hos en forhandler til ca. til 22.000,- Det er vel en nesten merkelig lav pris?

Noen som har noe mer info om denne TV'n, som ikke er på tysk? Har forsøkt å finne ut hva USB-porten kan brukes til, uten hell. Hadde vært genialt å kunne koble til f.ex. en MP3-spiller. Liker i alle fall mulighet for å sette inn minnekort. Er det mulig å oppgradere firmware på denne TV'n?
    Må komme tilbake til spørsmålet i den første posten i denne tråden...

Er det noen som vet hva/hvordan USB porten kan brukes?
    Jeg har en Corsair 1Gb stick og har prøvd med diverse type filer uten hell. Sicken blir bare ikke detektet. Når jeg aktiverer Wiselink står det bare "Sett inn minnekort..."

Noen ideer?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå lest igjennom utallige poster her på forumet. Hadde nesten bestemt meg for en plasma skjerm (PV60). Har nå kommet fram til at det i hovedsak står i mellom Samsung LE40M71 eller Sony KDL40V2000. Haller litt over på Samsungen med sine 2 HDMI innganger + at den ser utrolig bra ut. Noen som har sett begge skjermene og kan fortelle litt om bildekvaliteten ved analoge/digitale signaler, film (dvd), og spilling (xbox 360)?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Samsung vs Sony

Jeg valgte M71. Valget sto mellom denne og V2000.
    Valget ble tatt pg. 2 x HDMI og "looken".

Utfordringen ble valg av DVD spiller. Hadde tre stk. på prøve før jeg valgte en Sony spiller. Sony spilleren hadde fått veldig god review på HDMI oppskaleringen. Da jeg var i Sony butikken, var denne spilleren koblet opp på en V2000 skjerm. De foretrakk å vise film på 720P - mens jeg kjører på 1080i hjemme. Og der vinner M71'n. Sikkert veldig subjektivt - men so what?
    Jeg er fornøyd.:-?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når jeg kom hjem i dag, og satte på TVen fikk jeg sjokk. På min fantastiske
    M 71 er det streker over hele skjermen u avhengig av kilde jeg bruker. Stripene er vertikale og i typiske "data farger" (grønn, rød og blå). Noen som har vært borti dette på en slik TV eller andre TV?

Regner med at jeg må reklamere på det. Fikk to adresser for å reklamere på Samsung. ene var infocare.no, og det andre var straxservice.com. Noen som har erfaringer med noen av disse?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    541
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [bookmark]

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://www.dingz.no/php/art.php?id=318404

Vet ikke hvor mye folk legger i en slik anmeldelse, men for en M71 eier må det sies å være ganske hyggelig lesning!!!

Jeg fryktet at jeg hadde gjort et dårlig kjøp, med tanke på at M61 var fabelaktig, men jeg tror jeg puster lettet ut!!!!

Særlig det med god billedbehandling på alle typer signaler var greit å høre!!!

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    541
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men når kommer denne tv'en i 32" utgaven?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Komplett har ubekreftet dato for 32M71 den 1. oktober. Bare å krysse fingrene =)

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    541
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om M71 vil kunne klare å vise 1080p? Har lest at blant annet en JVC modell skal klare dette via komponent (?) elns.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fungerer software-oppgradering for å fikse hakking på VGA-inngangen?

Jeg har en Samsung LE-40M71B som jeg kjøpte i sommer. Altså er dette en tidlig utgave av skjermen, som lider av problemet med hakking ved raske panoreringer på signaler via VGA-inngangen (spesielt er dette merkbart i et fotballspill på XBox 360). Ifølge Samsung og testen på Dinside.no (http://www.dinside.no/data/lyd+%26+b...art340054.html), skal det være mulig å løse dette problemet med en software-oppgradering av skjermen. Jeg har derfor levert den inn til et service-verksted her i Trondheim.

Men på det svenske forumet MinHembio.com (http://www.minhembio.com/forum/index...80&searchtime=) hevdes det nå at denne oppgraderingen ikke løser problemet.

Er det noen som vet mer om dette? Og hvordan kan hakkingen fikses?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hakking m71

Hei. Nå har jeg hatt TV'n i 6 uker. Kjører DVD via HDMI. Har hatt 4 forskjellige DVD avspillere og endte til slutt med en SONY spiller.
    Men uansett spiller opplever jeg "litt" hakking ved raske bevegelser på m71'n.
    Opplever det også på tv sendinger:neutral: Det er ikke ille - men litt iriterende. Man lurer på om det er slik man må forvente på alle LVD-tv'r eller om problemet er m71. Eller for den sakskyld bare min m71.
    Er det noen andre som opplever det samme?

sel

Intermediate sollie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken sony spiller valgte du? , har en 40m61 selv , som jeg kjører marantz dv6400 med komp, men har lyst på en hdmi spiller. evnt den nye Denon 1930 eller den nye fra marantz 6001..

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •